Nou kom ook ff piepen,heb me een paar dagen down gevoeld.
Ze hebben het probleem in mijn rug eindelijk gevonden(opgespoord met een MRI)
Jullie geloven dit nooit,maar er is een schroef afgebroken van mijn plaat die in mijn rug zit.
En wat nu georges, weet het zelf niet meer?
Denk dat ik een hartig woordje zal zeggen tegen de chirurg die me heeft geopereerd.
Heb voor dinsdag een consultatie kunnen versieren(bij hoogdringendheid)
Lekker verhaal weer Georges… Sterkte met de voortgang.
Bah Georges, dat moet nu net jou overkomen. Ik wens je veel sterkte!
Zo ben terug van het ziekenhuis,de chirurg heeft me uitgelegd wat er is gebeurd met het breken van de schroef.
Het botschraapsel wat ze uit mijn heup hadden gehaald, was nog niet goed ´uitgehard´. Daardoor bleek er een mimieme speling tussen te schroeven en de plaat te zitten. Je krijgt dan het effect van de paperclip.
Als je die een paar keer op en neer beweegt op 1 punt, dan breekt die, dat was met die ene schroef bij mij ook gebeurd.
Nu moet vrijdagmiddag terug onder het mes,zal maar een klein ingreep zijn volgens wat de chirurg me verteld heeft tervoren.
Voor de rest is het weeral bang aftellen tot vrijdag,zie er eerlijk gezegd niet naar uit.
Heel veel sterkte Georgio, ennuh rustig aan ,daar moet je je toch aanhouden hoewel leuk is wat anders!!
Ik zal aan je denken vrijdag. Misschien ondertussen wat vooruit plannen voor de volgende trip naar Thailand? Dat houd de moed er in ![]()
Nou bedankt voor je steun Edwin,gelukkig moet ik maar een dag of twee in het ziekenhuis verblijven.
Hopelijk kan ik eindelijk eens iets plannen voor de toekomst,want het is van verleden jaar (juni) geleden dat ik mijn favoriete land nog heb bezocht.![]()
Dat is nog geen jaar dus nie piep nie, kan nog erger liefje.
Vandaag weeral problemen gehad om in te loggen op wwz,Paulientje!Het is dat de duivel er mee gemoeid is(spreekwoord)lol2
Hopelijk win ik vanavond de lotto,dan koop ik direct een vliegticket en laat me opereren in een kliniek in Bangkok!![]()
Als jij de lotto zou winnen Georg kan je ook een ticket Bali boeken en je hier laten opereren. Klinieken hier zijn heel goed , dan kan Paulientje jou eens opzoeken :kus: en mij natuurlijk wat euri’s geven, weet niet meer hoe ze eruit zien, en dat is :wub:
Overigens heb ik de hele week problemen met inloggen, mijn IP werd niet geaccepteerd , moest eerst nakijken wat een IP is. Weer wat geleerd.
Zal aan je denken als je onder of boven het mes ligt.
Groetjes Paulientje :slapen:
Het is… Stil!
Yep, en dat terwijl het ontbijt klaarstaat.
Kopje koffie Danechka?
Lekker, kan wel een kopje koffie gebruiken. ![]()
Goede morgen,Danechka!
Vandaag gaat het surfen op wwz,wel errug traag!!
Goedemorgen Georges!
Ik ben al een tijdje wakker dus niet zo traag meer. ![]()
Sorry voor mijn laattijdige reactie,was een stukje gaan eten,asperges+ biefstuk en natuurlijk mogen de nodige pattatten niet ontbreken.lol2
Nou heb wat problemen om te surfen op wwz,alles gaat heel traag,suggesties?
Lekker hoor, ik eet gewoon een broodje… Iets minder spectaculair dus.
Wat de problemen betreft, ik heb werkelijk geen idee. Bij mij werkt WWZ gewoon zoals normaal en gaat het niet traag.
Pff, ik ga pas om kwart over 3 eten…en begin nu al honger te krijgen.
Wat schaft de pot Roland,paella?
Was het maar waar, er gaat niets boven een goede paella. Helaas heb ik geen tijd om dat klaar te maken. Het is vandaag bij een snelle hap gebleven (pizza) ik moet zo weer weg.