Zet het geluid van je computer uit, heb ik ook gedaan.
Niet je gezondheid laten lijden onder het forum, dat is het niet waard!!!
Zet het geluid van je computer uit, heb ik ook gedaan.
Niet je gezondheid laten lijden onder het forum, dat is het niet waard!!!
Nou dat kan ik wel Jenny,maar gewoonlijk luister ik constant naar zachte muziek als ik aan het surfen ben op het Internet of wwz.
Plotse reclame spotjes zoals op wwz,dat doet mijn gezondheid niet goed!(hartkloppingen)
Ik vond de 8 bit google maps wel leuk ![]()
http://simplyzesty.com/wp-content/uploads//2012/04/Google-Maps-Dragon-Quest-8-Bit-765x479.jpg
Ik vind persoonlijk die filmpjes ook super irritant,ik zal hier even een melding van maken:)
Niet te geloven en ze starten ook steeds opnieuw…:slapen:
Ze starten idd steeds opnieuw op.
Ook al zet je het geluid op stil de volgende keer is het weer met geluid.
IK heb er melding van gemaakt,zodra ik meer weet laat ik het weten
Ik heb het gewoon even uit gezet door een regeltje aan het HOST file toe te voegen. Werkt perfect ![]()
Inderdaad zwaar irritant, dat filmpje. Ik ken die Dick Holthuis niet, maar ik heb 'm inmiddels al vaak genoeg gehoord/gezien.
Haha, ik ben nog nooit verder gekomen dan de eerste twee seconde!
Ik vind het trouwens erg jammer dat er inmiddels zoveel verschillende draadjes over het filmpje zijn. Ergens heel logisch omdat mensen niet in het helpdesktopic op elkaar kan reageren, maar vervelend dat het zo moet en dat er niet sneller actie ondernomen kan/mag worden. (Desnoods door reacties in het helpdesktopic tijdelijk toe te staan…)
@ Sumbar: ik dacht dat jij gevlogen was. Goed je weer eens te zien :vak01:
De redactie had best wel even een reactie mogen geven vandaag n.a.v. alle klachten over die irritante filmpjes…beetje teleurstellend…
Foei, dat mag je dénken, maar niet zéggen…
Maar ik ben het wel met je eens ![]()
Oeps, sorry Jenny, je hebt helemaal gelijk… Ik liet me even gaan ![]()
Haha, de eerste keer had ik geen idee waar het vandaan kwam omdat ik een aantal tabbladen open had staan. Heel apart. En nu vergeet ik het ook telkens dat dat filmpje aanspringt, ik heb gewoon geen zin om naar dat filmpje te scrollen als ik ergens onderaan de pagina lees.
Nog niet Jenny, ik vlieg eind van de maand voor een maand…>>>
Het is op het moment erg stil op het Indonesië reisforum behalve wat onnozele vragen en wat reclame…:slapen:
Dat laatste is toch al een tijdje zo?
Ik heb een tijdje geleden een vraag gesteld over Sumbawa, maar daar weet niemand wat over… :mad: Dan maar zonder leuke foto’s en tips vooraf, ik vind mijn weg wel.
Helaas moet ik nog een paar maandjes werken voor ik die kant op kan. En afstuderen.
Mijn leerlingen hebben nu projectweek en zijn zelfstandig aan het werk. Ze vragen me nu om allemaal dingen in het Indonesisch te zeggen. Grappig. “Tolong diem dan kerja keras!”
Waar hebben jullie het over ? Dick Holthuis was een bekend musicus vroeger. Heb nergens last van gelukkig lijkt me vermoeiend.
Groet Paulana
Zo morgenmiddag terug naar het ziekenhuis,hopelijk kom ik dezelfde dag terug naar huis.
Heb een ferme bloeduitstorting aan mijn geopereerde rug,wat niet normaal is.(Volgens mijn huisdokteres)
Heb feitelijk niet veel te vertellen momenteel!(ben een beetje down)
Ik hoop dat het allemaal zal meevallen, in ieder geval wens ik je sterkte bij het verdere herstel ![]()
Hier sluit ik me bij aan. ![]()
Ja Georgio , ook van mij een spoedig herstel gewenst, de beste ziekte deugt niets!!