Er staat niets over een flash player, dit is wat er staat:
Vul alle velden hieronder in voor het maken van uw account:
E-mail en het wachtwoord zijn hoofdlettergevoelig, het wachtwoord moet uit tenminste 6 karakters bestaan.
E-mail:
Wachtwoord:
Bevestig het wachtwoord:
Bestaande leden: meldt u hier.
Wij nemen uw privacy serieus en we versleutelen uw gegevens met de nieuwste veiligheidsnormen.
@ sander!
Sander ben momenteel een film aan het bekijken op mijn pc,zou graag dezelfde film bekijken op mijn groot tv toestel.
Weet jij soms hoe ik dit aan boord moet leggen(kabeltje?)
graag wat feedback aub !(of iemand anders kan ook reageren)
groet,georges.
Lastig te zeggen zo op afstand, hangt er sterk vanaf wat voor aansluitingen zowel je tv als pc hebben. Het makkelijks zou zijn als beiden een HDMI-aansluiting hebben, anders kom je waarschijnlijk op S-video of composite uit, al dan niet met wat verloopstekkers. En met zoveel termen zorg ik waarschijnlijk niet echt voor duidelijkheid…
Ik los het zelf overigens anders op: ik zet de film in kwestie op een USB-stick, en prik die in m’n bluray-speler. Geen gedoe met kabels…
Ik weet het niet Georges, als je een HDMI-kabel hebt en die aansluiting op zowel je PC als TV is het goed. Anders zou je je gedownloade film altijd nog op een schijfje kunnen branden en 'm dan gewoon via je DVD-speler bekijken.