Rare gevoelens!

Hallo!

Ik ben nieuw hier op het forum en wou mijn verhaal graag delen

Ik ben pasgeleden mijn Turkse vriend kwijtgeraakt en ben er KAPOT van! (zelfs mijn ouders zijn hier kapot van!)
Afgelopen zomer hebben we elkaar heel veel gezien totdat hij opeens niet meer tegen mij praatte.
Een andere turkse jongen die mij wel zag zitten (ik hem totaal niet!) had tegen hem gezegd dat ik vreemd was gegaan wat dus absoluut niet waar was! Hij geloofde hem jammer genoeg wel!

Nadat hij het hoorde wou hij me gelijk zien, we spraken af bij het strand. Toen ik daar aan kwam was hij erg ‘koud’ hij gaf me geen knuffel of kus! We gingen zitten en hij vroeg gelijk of ik vreemd was gegaan, ik zei gelijk dat het niet zo was maar hij geloofde er niks van (zijn ex was vreemd gegaan dus hij was daar heel erg bang voor) na een lang gesprek ben ik uiteindelijk in huilen uitgebarsten en is hij weg gelopen. Daarna heb ik hem niet meer gezien en ik zit nu met een gevoel van ongeloof, verwarring en leegte. Ik kan niet begrijpen dat het zo gelopen is en dat hij mij niet gelooft.

Pasgeleden heb ik via Facebook hem aangesproken maar kreeg geen reactie ondanks dat hij wel alles las.
Ik had van hem een ring gekregen, deze heb ik bewaard in een doosje in mijn kast maar ben van plan de ring weg te gooien als symbool dat het over is!

Iemand die misschien weet hoe ik van de leegte af kan komen? Of misschien als buitenstaander in kan zien waarom het zo liep… ik ben erg verward!

wat spijtig dat het zo moest lopen! Wat erg dat die andere jongen gaan zeggen is dat je vreemd bent gegaan, zo laf van hem, en je toenmalige askim dat dan ook nog geloofde! :frowning: Waarschijnlijk omdat hij vroeger al eens bedrogen is dat hij je niet geloofd.
Ik kan je hier spijtig genoeg niet echt raad in geven.
Proberen je zinnen te verzetten, al weet ik dat dat moeilijk is. Leuke dingen doen met vrienden, hobby,…
Sterkte meid!

Hallo, het is vreemd, maar tegelijk ook weer realiteit. Je doet je uiterste best om aan te tonen dat zijn vriend heeft gelogen. Als ik je verhaal zo lees, dan denk ik dat zijn vriend het heeft gezegd omdat hij dacht dat je dan wel bij hem in de armen zou vallen. Dat aAskim jou niet meer ziet staan, dat zegt denk ik genoeg over deze jongen. Als hij echt van je had gehouden en veel voor je voelde dan had hij jou geloofd en zijn vriend geconfronteerd met zijn leugens. Dit is mijn mening, en advies geven is altijd moeilijk. maar ik zou die ring gewoon weg gooien, omdat het geen zin heeft om iets te bewaren van een persoon die jou niet geloven wilt. En een relatie is gebaseerd en gefundeerd op vertrouwen en respect voor elkaar. Ik zou mijn leven weer oppakken en na een tijdje een nieuwe liefde zoeken, en misschien loop je er wel tegenaan. In elk geval veel succes met je verdere leven. Sterkte

Dankje! Best fijn om de waarheid te horen ookal is het misschien hard maar je hebt wel gelijk!
Vind het zo erg dat hij mij niet gelooft, het erge is hij waarschuwde me nog voor die jonge omdat hij vaak leugens verteld en zelf gelooft hij het wel!
Die vriend had ook al bij mij geprobeerd te vertellen dat mijn askim vreemd ging maar ik geloofde hier niks van. Toch had ik het wel gevraagd maar toen hij zei nee geloofde ik hem gelijk! Hij is namelijk erg onzeker en een beetje verlegen het had hem twee jaar gekost om mij eens mee uit te vragen!

De ring heb ik ritueel in een kampvuur gegooid, laatste tranen gelaten en besef nu wel dat ik er overheen moet stappen!

Die andere jongen probeert me via Facebook te benaderen maar ik heb hem nu maar geblokeerd iemand die zulke dingen over mij zegt is mijn tijd niet waard!

Moet mijn ex-askim volgend jaar wel twee keer onder ogen komen als ik daar weer ben (ga in april en augustus) en dat word heel zwaar!!

Hallo, Je zou er ook voor kunnen kiezen naar een andere plaats te gaan. Ik heb sterk het gevoel dat wanneer jij over je verdriet heen bent, en je bent daar, dat hij zal proberen om weer kontact Ik denk niet dat je dat moet laten gebeuren in je leven, omdat je dan wederom wellicht voor zijn charmes zou vallen. Het is gewoon zwaar om een partner uit het buitenland te heben en ik heb er zlef ervaring mee. heb zelf drie jaar een soort relatie gehad met een Tuskse vrouw die me aan het eind van de rit zwaar heeft beduveld.

Probeer sterk te zijn voor als je er toch heen gaat, en ga niet op zijn avanches in. Ook al omdat jou ouders er ook kapot van waren. laat dit niet gebeuren en anders, neem een ander hotel of een andere plaats. Ik zou er persoonlijk niet meer heen gaan, maar wie ben ik. Weet wat je doet, maar haal je leven niet voor de tweede keer over hoop.

Nee zal ik ook zeker niet doen! Ik ga er vooral heen omdat een paar goede vrienden van mij daar ook zijn en 1 ervan mij in de animatie daar wil hebben! Maar me ex-askim heeft al gezegd (hoorde ik via via) dat hij ontslag gaat nemen omdat ik kom! :slight_smile:

Nou dat wil ik wel eerst zien. Ik denk dat het niet verstandig is om daar in een animatieteam te gaan werken. het is voor jou in het begin een kwelling, omdat je Askim zeker tegen zult komen. En dat hij ontslag neemt, dat geloof ik niet, omdat het werk in Turkije schaars is. Dus pas goed op wat je doe, een gewaarschuwd persoon telt voor twee.

Ja je hebt wel gelijk! Maar het team waarvoor ik ga werken gaat elke 2 jaar naar een nieuw hotel (het is een bedrijf ‘Joker Entertainment’) dus dat scheelt! Maar ga sowieso als ze me willen wel zeggen dat ik niet daar wil werken! Ik weet wel dat hij bij het autobedrijf van zijn vader werkt en dat binnenkort moet overnemen dus de kans dat hij echt weg is, is wel groot! Maar ik wil het eerst zien dan geloven. Gelukkig weet ik wel dat ik er uiteindelijk sterker in me schoenen zal staan dan hij want hij is er kapot van dat het zo ging (vandaar mijn ongeloof!)

hij heeft me gister wel benaderd met de vraag het weer te proberen maar ik ben erg sterk geweest! (met een beetje moeite) en heb hem gezegd dat als hij mij nu niet gelooft waarom zou hij het later wel doen als weer iemand met zo’n verhaal komt! Hij zegt dat hij dom was en eraan wou werken… en hoe moeilijk het ook is en hoe gek ik ook op hem was ik zal hem nooit meer terug nemen het is het niet waard om de rest van me leven op me tenen te lopen omdat ik bang ben hem weer kwijt te raken!