Hey allemaal! Ik ben Sanne,16 jaar oud.
Volgende zomer ben ik 17 en ik zou dolgraag mijn zomervakantie in het buitenland willen doorbrengen met een leuke vakantiebaan zoals Proppen of animatiewerk (het liefste Spanje/Ibiza!). Het probleem is dat ik bij animatiewerk als snel op dingen uit waar je pas mag werken vanaf 18 en soms 21. Daarom kom ik al snel op proppen uit.
Heeft iemand misschien tips,hoe aan een baantje te komen als propper en niet het risico te lopen na een week op straat te staan. Want zit kost en inwoning er bij? En zijn er nog mensen met (minder) leuke verhalen hierover!
En qua animatiewerk,als iemand daar nog iets over te vertellen heeft zou ik het graag horen! :biggrin:
Volgens mij moet je voor propper ook zeker 18 zijn?!
Animatiewerk zou je makkelijk voor Vacansoleil kunnen doen, op een camping.
Hierbij verdien je redelijk veel en vaak in kost en inwoning inbegrepen.
Ik loop nu zelf stage voor vacansoleil als junior beheerder. Maar ze hebben ook animateurs nodig!
www.vacansoleil.nl
Of je wilt persé in een hotel, dan kan ik je niet helpen!
hay,
het is dan wel niet in Spanje… maar als je basiskennis Frans hebt en animatie wil doen op campings is www.doublea.nl misschien wat voor je!
ik ben afgelopen zomer met Double-A geweest naar een camping in de Ardeche… je krijgt van te voren een heel trainingsweekend, je wordt door hun geplaatst en je krijgt onderdak en vaak ook eten… ook de vergoedingen zijn goed te doen… je wordt zelfs op je camping nog een paar keer door ze bezocht om te kijken of het allemaal goed gaat! Echt een superorganisatie! Dus als je in Spanje niks kan vinden, raad ik je dit zeker aan!
groetjes Nadine
ey sanne net als jou ben ik nu op zoek naar een vakantiejob als bv proppen en spanje en ik hoopte dat jij ondertussen al wat meer weet.
en mij wil helpen om dit avontuur te beginnen
zoja mijn msn is [EMAIL=“soner_vanelderen@hotmail.com”]soner_vanelderen@hotmail.com