Animatie

[FONT=Arial]Hoi!

Afgelopen zomer heb ik als animatrice gewerkt op een Yelloh!Village camping in Frankrijk. Dit werk is echt iets voor mij en daarom ben ik nu al weer aan het rondkijken voor volgende zomer.
Waarschijnlijk zal ik de komende week solliciteren bij holidaybreakjobs >> een organisatie die de vakantiemedewerkers voor eurocamp en keycamp regelt. Ik zal dan solliciteren naar de functie als spelleider.
Graag hoor ik van mensen die hier ervaring mee hebben gehad waar dit was en wat ze er van vonden.

Hartstikke bedankt, en als jullie nog vragen voor mij hebben dan mag je die natuurlijk altijd stellen!

Ciao

Haaj…

ik had een vraagje, ken je toevallig een bureau dat mensen aanneemt onder de 18? Ik heb vorig jaar in een animatieteam meegelopen maar de meesten vragen naar iemand die 18 is…

Liefs, XXX :slight_smile:

Hi!

Ik heb wel ooit een keer een site gezien van een camping in t Swarzwald, Duitsland, die mensen van een jaar of 16 a 17 aannamen maar dat was voor vorrig jaar en ik weet niet of ze dat dit jaar ook nog doen maar je zou altijd even naar die site kunnen zoeken.
Verder ken ik geen organisaties die mensen onder de 18 aannemen… Omdat zij dan verantwoordelijk zijn en je niet zo heel veel uren mag maken etc… Dus dat is wel balen als je t echt graag wilt.
Er zullen vast wel wat kleine campings zijn die je misschien willen aannemen maja dan zul je waarschijnlijk erg weinig verdienen en je krijgt waarschijnlijk niet een een contract.
Mocht ik nog iets tegen komen waar ze wel mensen onder de 18 aannemen dan laat ik het je meteen weten!
Ciao

Hello,
ik heb afgelopen zomer gewerkt voor Holidaybreaks (op een camping vlakbij parijs) en ik heb echt een erg leuke zomer gehad.
het is een Engelse organisatie en ik werkte ook alleen maar met Engelse mensen, je Engels moet dus wel voldoende zijn. Ik werkte ook als spelleider en daar kreeg ik ook bijna alleen maar Engelse kinderen dus ook hierom moet je Engels zeker voldoende zijn.
het is zeker een goede organisatie om voor te werken, loon, verzekeringen en reis zijn goed geregeld en hoef je je zelf geen zorgen om te maken.

wil je nog wat meer weten, moet je maar ff mailen: jongelotte@hotmail.com

Hoop je al wa op weg te hebben geholpen,
Groetjes Lotte

hoi
Ik heb ook afgelopen zomer gewerkt voor holidaybreak. ik heb gewerkt in de vendee bij st jean de monts. ik heb het echt super gezzelig gehad. Je moet inderdaad goed engels spreken want al mijn collega’s(op 1 na) waren engels. Ik kan het je echt aanraden. Als je het voor het geld doet zou ik het alleen niet doen want je houd er niks aan over

wil je meer info me email is tbroek@hotmail.com

Hoi allemaal!

Bij deze wil ik iedereen die gereageerd heeft bedanken. Ik heb inmiddels gesolliciteerd en ben natuurlijk erg benieuwd naar wat daar uit gaat komen. Als er toch nog mensen iets willen toevoegen of nog vragen hebben dan reageer ik daar graag op.

FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL!!!

Nin@

haai allemaal :smiley: ,
ik heb een vraagje. ik zou graag aankomende vakantie met een vreindin en haar vriend als animatie medewerkers willen werken op een camping of in een hotel.
hebben jullie misschien wat adressen voor ons?
het maakt ons niet veel uit waar het is, wij spreken alleen alle 3 geen extra taal. we kunnen wel goed engels.
en we zijn 18, 19 en 23.

alvast heel erg bedankt!

groetjes Dee

Hoi Dees!

Geen 3e taal is natuurlijk wel jammer, al moet ik eerlijk zeggen dat ikzelf eigenlijk ook alleen maar Nederlands en Engels spreek, maja ik krijg in ieder geval nog Duits en Frans op school.
Aangezien jullie wel allemaal engels spreken zou ik het eens proberen bij holidaybreakjobs. check www.holidaybreakjob.nl Omdat deze organisatie uitkomt voor keycamp en eurocamp is het het belangrijkste dat je engels spreekt omdat het een engelse organisatie is. Veel succes!

Nin@

p.s ik ken nog wel wat andere organisaties maar die vragen meestal toch om een 3e taal; als je die toch nog wilt weten LET ME KNOW!

Oeps sorry t’ is www.holidaybreakjobs.nl
(i.p.v www.holidaybreakjob.nl)

HALLO DAMES!!!
wij van "wanna-go"zijn op zoek naar mensen die willen werken in de animatie (vanaf 16 jaar).
kijk allemaal eens op www.wanna-go.nl
of bel 0617252701

groetjes, “wanna-go”
dina bosma

Verder ken ik geen organisaties die mensen onder de 18 aannemen… Omdat zij dan verantwoordelijk zijn en je niet zo heel veel uren mag maken etc… Dus dat is wel balen als je t echt graag wilt."

das nu net nie waar
als je 16 mag je in vakantie periode 40 uur werken in een week
een volle week dus daaraan is wel verbonden dat je maximaal tot 12 uur mag werken en dan tot 7 uur smorgens weer rust moet hebben

als je 17 bent is het bijna het zelfde
je mag dan 40 uur werken - de tijd dat je op school doorbrengt
en in de vakantie weer de volle pond dan heb je ook geen school
die rust regel weet ik nie van 17 :stuck_out_tongue_winking_eye: im sorry

Het klopt inderdaad wel wat je zegt, maar…

Veel animatiebedrijven (en ook de gezinnen die op de campings komen) geven liever niet de verantwoordelijkheid over een aantal kinderen aan iemand die nog minderjarig is.

Ik vind dat ze daar ook wel gelijk in hebben, er zijn wel hele verantwoordelijke jong meiden, maar ik denk dat als je meerderjarig (en dus ook écht verantwoordelijk) bent je toch meer verantwoordelijkheidsgevoel hebt.

Het is dus zo dat als je nog minderjarig bent, het bedrijf waarvoor je werkt verantwoordelijk is voor de minderjarige…

Grtz
Anouk