Vakantiewerk

Hey allemaal,

Ik heb een vraag…

Volgend jaar zomer zou ik heel graag animatiewerk in het buitenland willen doen, het liefst in Frankrijk. Ik ben op dat moment 17 jaar en is het dus lastig om een baantje te vinden. Ik zou kunnen voor 2 maanden. Ik beheers redelijk goed Engels. Daarnaast volg ik nog steeds het vak Frans en sta er ook voor open om de taal beter te kunnen beheersen. Ook mijn Duits kan ik weer gaan leren. Ik heb naast twee jaar dans, theater en hier en daar wat zwarte piet optredens geen ervaring in animatie, maar deze wil ik graag verbeteren. Weet iemand misschien een goede site voor mij? Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Emma

Hi Emma, superleuk dat je dit werk wil doen, enorm leerzaam! Maar je hebt zelf al gezien dat het voor een 17-jarige eigenlijk niet kan, sowieso niet via een organisatie. Misschien vrijwilligerswerk ofzo? Daar is de Franse arbeidsinspectie dan wel weer moeilijk in, dus zoek het goed uit voor je gaat, goede afspraken maken etc. Je kunt je bij Team4Animation al wel opgeven als je 17 bent, dan wordt er automatisch contact met je opgenomen als je oud genoeg bent. Maar dat wordt dan dus wel pas 2018 denk ik.

Animatie compagnie? Mijn broertje is namelijk 16 en is ook aangenomen bij de AC. Succes!

Sent from my SM-G901F using Wereldwijzer mobile app