Voor aankomende zomer (maanden juli en augustus) zijn wij op zoek naar een animatie medewerker voor op onze camping. Aangezien wij door vele Nederlanders worden bezocht willen wij het de kleine nederlandse reizigertjes ook naar het zin maken, in o.a. de vorm nederlandse animatie.
Wij zoeken een nederlandse jongen tussen de 18 en 30 jaar met affiniteit voor kinderen en die niet bang is voor een groep te staan. Aangezien wij al een grootte groep meiden hebben zijn we dus expliciet op zoek naar 1 jongen.
Nederlands sprekend en een andere taal daarbij is altijd meegenomen.
Kijk gerust eens op onze website voor een kennismaking met onze camping.
Ik ben op zoek naar een stageplek voor de zomermaanden van juni tot november en doe de opleiding toerisme! ik ben wel geinteresseerd ik ben 19 jaar en wil graag als animator werken. ik spreek nederlands, engels en redelijk frans en duits.
Ik ben Anna Nutilova, Tsjechische studente in Leiden. Ik heb gelezen dat u de medewekers aan het zoeken bent voor een camping in Spanje. Ik heb na de website gekeken en het lijkt me echt leuk. Zijn er steeds vrije plaatsen? En wat zijn de voorwaarden om deze baan te krijgen?
Hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Anna Nutilova
Geachte,
Ik ben twintig jaar en ik heb een weide waaier aan talenkennis,
ik ben tweetalig nederlands-Frans en spreek daarnaast ook Duits, Engels, Spaans, en een kleine basis Chinees.
Ik zit momenteel in mijn tweede jaar aan de katholieke hogeschool van mechelen in de richting toerisme en recreatie management.
Graag ga ik met kinderen om, en ik ben heel sociaal. Ik ben niet bang om iemand aan te spreken of om met een micro te spreken. Ook met het alleen op een podium staan heb ik reeds ervaring.
Ik heb bij een reisbureau van thomas cook gewerkt, maar heb ook in diverse landen gegidst.
Ik ben heel erg geintereseerd in de job,
hoop snel van u iets te vernemen
Groeten
Rosalie Hohweiller
hallo, Ik ben Lisa van Zanen 20 jaar oud en op zoek naar een animatiebaantje in het buitenland, liefste Spanje.
Ik doe de opleiding ROC leisure and hospitality exective ( niveau 4) ik heb al drie animatiestages achter de rug van 5 maanden ( waarvan 1 in Menorca Spanje)
Ik spreek goed Engels, Duits en basis Spaans. Verder sta ik al vanaf mijn 6e jaar op het podium voor acteren en zang.
Ik ben dit jaar in Juli klaar met mijn opleiding en wil graag een zomerbaan. Ik zag dat jullie specifiek jongens zoeken, maar een berichtje achter laten kan nooit kwaad.
ik ben beschikbaar van Juli 2015 tot Oktober 2015 ( korter zou natuurlijk ook kunnen)
Ik ben in bezit van een Rijbewijs.
Ik hoop snel iets van u/jullie te vernemen
Groeten,