Animatiewerk

Ik heb eigenlijk een paar vragen.
Het animatiewerk spreekt mij enorm aan!
Alleen kan ik via google niet veel informatie vinden.
Weet iemand de minimale leeftijd die je moet hebben om aan animatiewerk te kunnen beginnen?
En of je er iets speciaal voor moet volgen?
Of weten jullie anders een informatieve site (Nederlands of Engels)
Die werken is Spanje (Ibiza)

Groetjes!

kijk eens op www.baniskula.es, ik heb voor ze gewerkt, ze betalen goed en helpen je als het nodig is. Je kunt ze bellen/emailen… Succes!

Kijk op www.animajobs.com zij werken over heel spanje met entertaienrs uit heel Europa (ik heb hier gewerkt en had ook een paar nederlandders in mn team)

Hoi,

Ik ben ook zeer geintresseerd in een job als animator,alleen is het vrij moeilijk om wat te vinden,ik zoek wat voor het jaar 2009,maakt me niet uit hoe lang,hoe langer hoe liever dus,zijn er veel opties of plekken waar ik moet gaan kijken,of andere sites die duidelijker zijn en niet in het spaans?
doei

hallo Inge,

je moet hier 18jaar en ouder voor zijn. ook wat ervaring met kids hebben.
ben je deze zomer nog beschikbaar? mail mij dan op [EMAIL=“lori08@live.nl”]lori08@live.nl.

wellicht kan ik je helpen!
groetjes Lori

Hey!

Ik wil misschien ook een poosje gaan werken in de animatie lijkt me echt heel erg leuk!
Zit alleen zomers met kampioenschappen etc…
Maar ik heb toen ik vorig jaar op Kos op vakantie was veel informatie gehad van een jongen uit Kroatie oid die daar werkte. Je moet inderdaad 18 jaar zijn minimaal, er zit geen maximale leeftijd aan. Bij veel animatiegroepen is het zo dat je kost en inwoning krijgt en dan geen of een minimaal salaris. En dan 1 dag per week vrij :slight_smile: Van te voren zijn er meestal bijeenkomsten in eigen land en daarna een soort van introductieweek in het land waar je wilt werken, daar worden dan groepen gemaakt en met die groep ga je naar je hotel waar je gaat werken.
Maar dit is geloof ik alleen als je aan het begin van de zomer begint.
Op kos werkten ze via www.sunseafun.com
verder werd mij Activ Leisure Projects geadviseerd, dat is in Spanje bij grotere hotels en resorts. En Romantic Ocio, ook in Spanje maar dan kleinschaliger.
Hoop dat je er wat aan hebt!

cosmo entertainment is 17 jaar en ouder
jammergenoeg minimaal 4 maanden. Dat laat mijn school nooit toe :frowning:

Hey,
Kan je alleen voor een stage in een animatieteam werken of kan je ook gewoon er een jaartje werke voor ervaring opdoen ?

xxx chanty-2

oke
maar bij welke opleiding moet je dan z’n stage doen?
Je kan tog ook gewoon net zo goedkoop zijn als een stagaire als het je niet om het geld gaat en alleen om de ervaring of kan dat niet?

oke

Kan je z’n stage contract ook krijgen als je de opleiding kinderopvang spw3 gaat doen?

oke thanks

Ik heb zelf 4 zomerseizoenen animatiewerk gedaan voor een hele goede professionele organisatie op Ibiza. Afgelopen zomer was ook weer geweldig.
Ik las ook mensen die schrijven over Cosmo entertainment, heb ik ook een keer gedaan en is mij enorm slecht bevallen.
Mocht je vragen hebben over werken op Ibiza dan moet je me maar even mailen.
Hasta luego !

ps; leeftijd minimum is 18 jaar

hallo stagespanje,
Ik zou het echt heel leuk vinden om in het zomerseizoen van 2009 animatiewerk te doen, met een vriendin. Wij doen allebei de opleiding MTRO en willen graag ervaring op doen.
ik word in September 18 en die vriendin is al 18. Wat zouden de mogelijkheden kunnen zijn?

Hallo,

Het is gewoon als stage alleen hoeft het niet van school. Het liefste zouden we bij elkaar in het hotel willen komen maar als 't niet anders kan.
maakt het ook niet zo veel uit.
groetjes

Ja, heb vorig jaar in turkije gewerkt als kinderanimator… toen wilde ze me ook voor de hele zomerperiode (het liefst van april tot oktober)… heb niet zo lang gewerkt hoor, maar je maakt wel meer kans als je lang kan!

gr