Werken in een animatieteam in Spanje

Hallo allemaal,

Bij veel animatie-teams is het zo dat de minimale werkperiode 3 maanden is. Ik zit nog op school (onderwijs-assistent) dus moet het hebben van de vakantie die ik heb en helaas duurt die geen 3 maanden.
Nu is mijn vraag wie er werkplekken of websites van werkplekken weet waar ik kan komen werken voor een kortere periode!

Alvast bedankt!

groetjes mouske

Hoi Mouske,

Hoe staat het met je zoektocht naar werk in een animatieteam voor deze zomer? Al helemaal voorzien of nog steeds op zoek?

Groetjes,
Imke

kijk eens op www.werkinspanje.nl

kijk eens op www.werkinspanje.nl

Hee
Voor bijna al het vakantiewerk in het buitenland moet je 18 zijn. Het probleem is dat ik pas in september 18 word, dus ben ik net een maandje te jong. Weet er iemand misschien een organisatie waar je ook met je 17e mag werken in het buitenland?

Groetjes Silvia

Hooi ik las dat je ten minste drie maanden in spanje moet wonen om in een animatie team te werken. Wat is een animatie team en wat wordt er van je verwacht? En weet je een site waar ik hier meer info over kan krijgen?
Alvast bedankt Lyamid

Als je in een animatieteam in Spanje wilt werken hoef je niet per se daar al te wonen. Je krijgt kost en inwoning, meestal in of bij het hotel waar je werkt.
Kijk maar eens op www.werkinspanje.nl