problemen boeking ebookers

Hallo, heeft iemand ervaringen met boeken via ebookers?

Wij hebben 6 okt jl een boeking gedaan naar Barcelona (vlucht + hotel).
Na alle gegevens te hebben ingevoerd en daarna betaald via creditcard moesten we binnen 1 uur een bevestiging ontvangen.
Dit gebeurde niet en toen ik het opnieuw wilde proberen was het appartement al weg.

Daarna heb ik een mail gestuurd naar ebookers of het geld voor die boeking wel bij hen ontvangen was, maar wij geen boeking hadden kunnen maken. Zo ja, wilde ik weten of het geld dan zou worden teruggestort op onze rekening.
Ik kreeg een mail terug dat ze geen boeking op mijn email-adres konden vinden en zodra ik het aan kon tonen dat het bedrag was afgeschreven het weer teruggestort zou worden.

Vandaag kregen we de afschrift en daar was inderdaad het hele bedrag eraf.
Ik gelijk weer gebeld naar ebookers en ze zouden een mail sturen naar aanleiding van mijn verhaal.
Nu komt het erop neer dat ze willen beweren dat mijn email-adres niet goed is ingevuld en daardoor de boeking niet klopte.

Ik heb vandaag geprobeerd een mail te sturen naar dat email-adres (het foute), maar die komt dus niet aan.
Ik zou nu alleen het bedrag van het appartement terug krijgen, maar de vlucht is dus voor mijn rekening.

Moet ik dit nu geloven of is er iemand die dit ook heeft meegemaakt??
Ik hoor het graag!

Ik heb zelf alleen goede ervaringen met hen…

Kunnen zij bewijzen dat het adres fout zou zijn? Zo ja, dan hebben ze misschien gelijk wat de vlucht betreft… Je krijgt niet voor niks zo’n overzicht om je gegevens te controleren.

Maar als je de vlucht moet betalen, kun je dan niet om de e-tickets vragen? Je kan dan alsnog naar Barcelona.

Ik heb ook alleen goede ervaringen. Kun je niet vragen of ze de documenten naar je goede mailadres sturen? Dan heb jij wat je wil. Of heb je in tussentijd een andere geboekt?

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Ik heb niet de mail met het foute adres ontvangen, wat zij beweren, dus die zou ik nog kunnen vragen.
Maar of die dan ook gestuurd gaat worden…

Het is toch vreemd dat, nadat ik later een mail naar hen heb gestuurd dat ik geen bevestiging heb ontvangen ze er ook niet verder op zijn doorgegaan.
Er moet dan toch een belletje gaan rinkelen zou je denken.

Dat werkt toch twee is kanten op? Ook bij jou zou er toch een belletje moeten zijn gaan rinkelen?

Ik betaal meestal met Ideal. Ik zie meteen of ik betaald heb op niet. Heb ik betaald maar geen product ontvangen, dan zou ik net zo lang doorvragen totdat ik duidelijkheid zou hebben. Vinden ze het niet op e-mail, dan zoeken ze maar op naam.

Bovendien sluit ik het boekingsvenster pas zodra ik de email ontvangen heb. Duurt dat te lang, dan maak ik een printscreen of noteer ik op z’n minst het boekingsnummer.

Zoals je leest heeft ze met creditcard betaald, dus dan moet je wachten tot het eind van de maand.

Ik begrijp nog niet helemaal wat er aan de hand is, kunnen ze jouw boeking niet terugvinden, of willen ze de reisdocumenten gewoon niet nogmaals naar je opsturen?

Dat laatste zal toch kunnen als je bijvoorbeeld paspoort inscant en bank afschrift meestuurt?

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Er zijn ook banken waar je wél meteen kan zien wat je met je creditcard betaalt. Bij de ING kan dat bijvoorbeeld.

Ik heb met de creditcard betaald, wat alleen maar mogelijk was, daardoor kregen we gister pas de afschrift.
De reis zou van 20-23 okt zijn, dus dat is al geweest.

Zodra ik het afschrift had moest ik contact opnemen met ebookers, een printscreen maken en zou het bedrag binnen 8-10 dagen teruggevorderd worden.
Nu hebben wij zelf geprobeerd een mail naar dat foute adres ,wat ipv" van" het woord" vna" was, te sturen maar kregen het bericht weer terug.
Een foutmelding dus. Dus lijkt het me logisch dat zij dat ook hebben gekregen nadat ze een bevestiging naar mij hebben gestuurd destijds.