ebookers mijn boekingen probleem

hallo

ik heb een vervelend probleem met ebookers . ik heb een profiel waarin reeds 2 gemaakte boekingen zaten, (reservering vliegtuigticket retour en een hotelovernachting voor 2 personen 2 nachten.) Van beide reserveringen heb ik gelukkig nog de bevestigingsmail met het ebookers reserveringsnummer. Door stom toeval wist ik mijn paswoord niet meer en werd me een voorlopig nieuw verstuurd maar wanneer ik nu inlog en kijk bij mijn boekingen zijn deze 2 gemaakte boekingen verdwenen. De betaling werd reeds van de kredietkaart afgenomen.

Mijn ietwat verontruste vraag is nu, wat is er nu met deze reserveringen gebeurd? ik heb weliswaar de bevestinggsmails nog in mijn inbox, maar wie weet zijn deze niet meer geldig???

ik vind het ook vreemd dat toen ik een nieuw wachtwoord aanmaakte maar dezelfde login gebruikte dat ebookers dat niet koppelde aan mijn oude profiel. Het lijkt alsof ik een nieuw profiel heb en dat het oude overschreven is.

ik ga zeker zo snel mogelijk bellen naar ebookers want zijn niet bereikbaar via mail maar ik schrijf het hier al maar

Als je de bevestigingsmail en boekingscode hebt dan is er niks aan de hand.

1 like