Goedemiddag iedereen,
Eerst het allerbeste in 2016 voor iedereen hier op het forum, hopelijk met hele mooie reizen naar Zuid Afrika in het verschiet:wereld:
Ben niet nieuw op wereldwijzer maar wel op het zuid afrika forum.
Ik heb eergisteren tickets naar J’burg geboekt en we vertrekken 19 februari al! Ben niet eerder in Zuid Afrika geweest, wel in Namibië en dat was echt top, ben nu erg benieuwd hoe deze reis gaat zijn.
Maar voor we vertrekken heb ik eerst een klein probleempje: ik heb ruzie met de online bookingsite van Sanparks :nadenken:
Op de één of andere manier wil het mij maar niet lukken om een reservering definitief af te ronden.
Bij Golden Gate, kan ik alles invullen maar weigert het systeem mij een bevestiging te mailen. En ook als ik inlog dan staan er geen reserveringen vermeld.
Bij Kruger kies ik een accommodatie waar nog beschikbaarheid is en ongeacht het aantal ‘adults’ dat ik invul, het aantal is keer op keer incorrect.
Zucht, ik word er een beetje moedeloos van. Nu lijken andere forumleden hier in het verleden geen last van te hebben dus vraag ik me af wat ik verkeerd doe.
Is er iemand die vandaag of gisteren wel succesvol een boeking heeft kunnen maken? Of kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
Groet,
Ellen
,
Heb je dit via een telefoon of tablet misschien geprobeerd? Probeer het dan op een PC werkt zeker beter. Is maar een idee.
Ik heb het ook al voorgehad dat het systeem blokkeerde en telkens ik een boeking wilde afronden het systeem mij een error gaf. Ik ben blijven proberen en uiteindelijk lukte het toch wel.
Wat ik wil zeggen, misschien blijven proberen. Ik denk ook dat gisteren velen probeerden te boeken aangezien het het begin van de maand is en dan de boeking van de volgende te boeken maand open gaat. Het systeem kan teveel bezoekers gehad hebben gisteren. Je kan namelijk 11 maanden vooraf boeken.
En betreffende Golden Gate, je zegt dat je geen bevestiging ontvangen hebt, maar is je boeking doorgegaan? Je moet toch een profiel aanmaken om te boeken. Kan je dan niet in het systeem zelf kijken?
Ik heb het ook gehad. Dagen achter elkaar. Steeds weer proberen. Uiteindelijk lukte het.
Dank jullie wel voor de reacties.
@Moonrise ik heb inderdaad een profiel aangemaakt, maar ook daar staan de reserveringen niet in mijn lijstje met reserveringen.
Ik zal het vandaag nog een keer proberen bij Kuger. De volhouder wint, zullen we maar zeggen.
Ik heb inmiddels Golden Gate geboekt via de franse versie van hotels.com, was € 22 goedkoper dan via de nederlandse versie 
Misschien een goede tip om zelf ook eens uit te proberen.
Net lukte het bijna:frown:
Alle nachten gekozen in drie parken en nu krijg ik weer een andere melding:
You have 2 reservation(s) that are not able to be displayed or modified on the web. Please contact the call center for assistance with these reservations.
Vreemd dat zij het er over twee hebben en ik drie parken heb geboekt (of een poging daar toe). En ook het derde park staat opnieuw niet in mijn lijst met reserveringen.
Ligt het misschien aan die 3D Secure Experience manier om te betalen? Moet je daar ook nog wat voor doen?