gisteren was ik hier op aan het kijken om een overnachting te boeken bij de Drakensbergen
maar dit bleek onmogelijk en er stond een opmerking over onveiligheid en fishing ?
Weet iemand of het bij die opmerking blijft of word er gewerkt aan de veiligheid van de site zodat er weer geboekt kan worden ?
Nog een vraag bij de boeking op sanparks word er behalve je visa ook gevraagd naar je paspoort nr .
Persoonlijk vind ik het een beetje vervelend om zoveel info vrij te geven op internet ?
ben ik de enige?
hallo ik had internet problemen dus nu kan ik even verder typen .
de reden dat ik graag bij kwzn zou willen boeken is dat ze vaak dichterbij mooie locaties liggen en in veel gevallen tegen een schappelijke prijs
geen rijafstanden maar meteen uit je accomodatie wandelen .
maar helaas is hun site niet veilig en ik weet niet of ze eraan werken?
iemand een idee ?
Ik heb recent nog 2 boekingen voor in juni gedaan, voor Royal Natal en Imfolozi, geen problemen ondervonden. In 2010 ook reeds via de site geboekt en ook toen geen problemen ondervonden.
Als je je boekingen via Sanparks wilt regelen zul je inderdaad ook je paspoortnummer moeten geven, anders gaat reserveren niet lukken… Ons verblijf in Kruger Park in juni heb ik ook recent weer via de site geregeld, net als voor ons verblijf in de Kgalagadi in 2014, Marakele in 2012 en Kruger in 2010.
Mijn indruk is dus dat het weinig kwaad kan maar goed dit is natuurlijk slechts mijn ervaring.
hmm ik heb al pp nr ingevoerd anders viel er niets te boeken
op de sanparks site .
Btw je kan weer accomodaties reserveren op de site van KWZN site blijkbaar weer veilig…