Mpila camp boeken via Saplaces of Knzwildlife

Waar zou ik het beste het Mpila camp In Hluhluwe- imfolozi park kunnen boeken, saplaces of knzwildlife? Of maakt het eigenlijk weinig uit qua betrouwbaarheid e.d.?

Ik weet voor 100% dat saplaces betrouwbaar is. Wij krijgen daar ook reserveren vandaan.
Kznwildlife ken ik niet.

KZN Wildlife is de officiele instantie van de parken in Kwazulu Natal, mijn ervaring is dat deze instantie 100% betrouwbaar is. Het zal dus niet veel uitmaken bij wie je boekt.

Je kunt ook boeken via www.opreisnaarzuidafrika.nl Je betaalt dan gewoon in Nederland aan Gemsbok Reizen en hebt nog sgr garantie ook. Op de site kun je overigens een quiz invullen - misschien win je dan ook nog wel een gratis overnachting!

groetjes,
Ellen van Zandwijk

SGR garantie op een losse overnachting?

Ja, waarom niet? Een overnachting is - zover mijn kennis reikt - deel van verblijf en valt daarmee onder de SGR garantie. Alleen op los geboekte vluchten verleent de SGR geen garantie.

Een mooie site met veel informatie maar je betaald wel 20 euro extra reserveringskosten als je bij hen boekt ipv rechtstreeks…dat bespaar je dan alweer als je bij saplaces of sanparks boekt.

Voor de parken in Kruger kun je ook bij saplaces boeken zag ik, maar ook bij sanparks. Dacht dat zij de officiele instantie waren voor kruger accomodaties?

Maar vind het wel vreemd, :tssk:op geen enkele mail ( heb er nu 3 gestuurd) reageren ze als je een vraag wilt stellen via het gewone mailadres…alleen bij mercym@sanparcs.org hebben ze 1 keer gereageerd Maar terwijl ik meerdere vragen had over satara en lower sabie ( verschil tussen bep. hutten, tijden v game drives,betaling vooraf of ter plekke ed) hebben ze alleen gereageerd met als antwoord van 1 regel dat je met creditcard kunt betalen en een link voor wildcard info.

Helaas dat gebeurt erg (te) vaak hier in Z.A. Bij SA places krijg je gelijk antwoord, dus probeer daar wat info te halen.

suc6

Ok bedankt, maar ik kan dus eigenlijk ook via saplaces boeken of het boeken zelf toch beter bij sanparks? En over de betaling bij sanparks kom ik dan natuurlijk niet iets te weten. Zal vast wel voor zich spreken als je bij sanparks gaat boeken…maar vind het prettiger dat je ze ook kunt bereiken, geen positieve indruk als ze na 3 mails nog niet reageren…

Dat ben ik bij de meeste adresjes waar we geboekt hebben toch wel anders gewend…
Heb over het alg. juist hele pos. ervaringen met het krijgen van een mailtje terug vanuit ZA, maar dan bij de b&b of guesthouses…die geven prima info.

Als je bij Sanparks via de site boekt moet je gewoon je creditcard gegevens invullen en betaal je het volledige bedrag dus al op het moment dat je boekt. Je bent dan tevens geregistreerd daar en kan dan eventueel via de site annuleren of omboeken.

Inderdaad, maar dat zijn B&B, die reageren wel vlot, maar Sanparks is van de overheid, die mensen die daar werken interesseren het totaal niet! Dat is het probleem gewoon.
Inderdaad bij SA places kan je ook boeken en zij zullen betere service geven dan Sanparks (helaas)

Suc6:zon02:

Ik wil het toch wel even opnemen voor de medewerkers van SanParks. In ieder geval de zakelijke mail gaat steeds beter, een mail naar Traveltrade en vaak binnen een paar uur al de bevestigingsmail al binnen. Gaat echt stukken beter in vergelijk met een jaar of wat geleden, ze zijn een stuk professioneler geworden. Je zou eens een mail kunnen sturen naar traveltrade@sanparks.com en kijken of ze je daar kunnen helpen.

Groetjes Remco.