Krugerpark

Hallo nog een vraag!
Heeft iemand ervaring met een tent reserveren bij Skukuza restcamp gelegen in het krugerpark. Heb een behoorlijke tijd geleden gereserveerd. Vervolgens later nog een mail gestuurd maar ik krijg geen bevestiging?
Iemand nog goede alternatieven? We willen zowiezo in het park overnachten in een tent.
Hoor graag wat tips.

Manju

Hoi Manju,

Net terug uit ZA…jammer genoeg…

Ik vond het reserveringssyteem van sanparks ook niet echt handig; kreeg ingewikkelde mailtjes terug. Uiteindelijk hebben we de kampeerplek, een keer een rondavel en enkele excursies in het Krugerpark geboekt via de site van SA Tours, misschien is dat ook iets voor jullie?

Veel plezier!

Kan zijn dat je een oud e-mailadres van SANParks hebt gebruikt. Ben ik ook onlangs achter gekomen…
Nieuwe adres is volgens mij: [EMAIL=“sanpreservations@sanparks.org”]sanpreservations@sanparks.org

Als je reserveert, krijg je ook direct een reserveringsnummer e.d. toegekend. Als je dat hebt, weet je dat je reservering staat! Hoef je dus niet op zoek naar een andere tent…
Mocht je toch op zoek gaan naar iets anders, dan is via de site van SAN Parks de beschikbaarheid na te kijken (en elektronisch te boeken). www.sanparks.org

Groetjes en veel plezier in Kruger / Zuid-Afrika!

Natascha / www.zazoetravel.com

via creditcard overmaken lijkt me onveilig…je moet al je gegevens vrij geven.
kan het ook nog anders bij sanparks?

ik betaal altijd per credit card. Heeft nog nooit problemen opgeleverd. Gaat altijd via een beveiligde lijn. Volgens mij kun je wel rechtstreeks op hun bankrekening betalen maar dat gaat je veel extra geld kosten vanwege de buitenlandse overboeking…

Is niet onveilig, als de website beveiligd is. Moet altijd https voor www. staan, dan weet je dat je op ee beveiligde internet site zit.

En als een betaling niet van jouw is, bel je gewoon je bank/creditkaart maatschappij op en meld de foutieve betaling, zij boeken dan het geld terug en starten een onderzoek op. Dus geen probleem dus.

:dag: