Ervaringen met Ebookers

Informatie over Ebookers

Ebookers zijn zo overtuigd van hun inkoopkracht dat zij op alle producten een laagste prijsgarantie durven af te geven. Sinds jaren is Ebookers een trouwe reispartner in Nederland en lid van o.a. SGR ANVR en IATA.

Ervaring met Ebookers? Deel het hier!

Website Ebookers

Ik boek mn verre reizen al jaren bij E-bookers, en vind het ideaal. Vind het feit dat je een lijst krijgt met de tickets met de laagste prijs bovenaan lekker overzichtelijk en handig! En je ziet meteen ook of je moet overstappen en zo ja, hoe de vluchten op elkaar aansluiten… Erg gemakkelijk!

Al een paar x met E bookers een reis geboekt naar Londen.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Je kiest de tijd,hotel en vliegmaatschappij.
je ziet in één oogopslag met welke maatschappij je het goedkoopst uit bent en de vliegtijden.
Een heldere duidelijke site.
Tussendoor even via Zoover kijken of een hotel een beetje goed beoordeeld wordt en klaar.
Alles ging altijd prima.

Ik wilde graag iets vragen over Ebookers.
Gister heb ik een vlucht geboekt voor in April naar Sint Maarten. Alles verliep vlekkeloos, maar het eticket dat ik ontving vind ik er zo raar uit zien!!
Het is zegmaar heel lelijk, zonder enige kleur en alleen maar tekst. Verder ziet het eruit alsof je het gemakkelijk na kunt maken omdat er geen streepjescode of ander soort code opstaat.
Heeft iemand ervaring met een dergelijk ticket? En zo ja, hoe kunnen ze op Schiphol dan zien dat dit een ‘echt’ ticket is en geen namaak.
Verder hoefde ik ook helemaal geen geboortedatum oid in te vullen, alleen naam, telefoonnummer en mail. Klopt dit?

Bedankt alvast

E-ticketing stelt tegenwoordig niet meer zo veel voor…
Je hebt in principe genoeg aan je paspoort, want daar is het ticket aan gekoppeld. Zelfs als je het ‘ticket’ dat je hebt ontvangen niet bij je zou hebben op de luchthaven, moet dit geen probleem opleveren…

Oke :slight_smile:

Maar hoe kunnen ze op Schiphol dan weten dat mijn ticket aan mijn paspoort is gekoppeld, terwijl ze daar helemaal geen gegevens van hebben?
Ik heb alleen mijn voorletters en achternaam op hoeven geven, geen geboortedatum verder of niets!
In mijn geval zouden er dan toch bijvoorbeeld wel meer S van den Ham’s kunnen zijn?

Hello iedereen, ik heb net op de site E-bookers.nl prijsen opgevraagd voor en retour amsterdam >phnom Penh
met alles in ( 2 personen) kwam ik op 1433 euro (met Malaysian airlines), na weken op alle andere sites te zitten zoeken zoals vliegtickets .nl ,cheaptickets.nl enzo… is dit prijs bijna niet te geloven!! het scheeld bijna 4’a’500 euro ??
waar is de adder onder de grass?? heeft iemand ervaring mee met E -bookers .nl ?zo ja hoor ik graag goed ?,slecht ? te vertrouwen wel of niet??
alvast bedankt,patrickien:vak02::paranoid:

Ik heb recent een vlucht naar hon Kong geboekt bij Ebookers.nl, tot nu toe heb ik geen enkele reden om aan hun betrouwbaarheid te twijfelen. Maar het lijkt erop dat al die sites naast een grotendeels identiek aanbod ook wel wat speciale prijzen krijgen. In mijn geval was Ebookers inderdaad de goedkoopste (tientjeswerk), bij een vlucht op een eerdere datum had daarentegen WorldTicketCenter een veel scherpere aanbieding (helaas kreeg ik één dag te laat toestemming op de zaak om een weekje met vakantie te gaan, dat kost me nu ongeveer €200),en bij een heel ander idee om naar Zuid-Korea te gaan had Cheaptickets weer een onverslaanbaar aanbod.

Ebookers is gewoon goed, maar als je iets aan je ticket wil veranderen/wijzigen, moet je flink in de buidel tasten.

bedankt voor de info en veel plezier met jij volgende riezen!!
gr patrickien

bedankt voor de tip ,als alles goed gaat houden wij het lekker simpel !! dus geen verassing!
Gr patrickien

ik zou idd goed vergelijken met andere aanbieders.
De prijzen kunnen er uiteenlopen. Wat ik wel irritant vind aan online boeken is dat je vrijwel altijd met creditcard moet betalen… loop ik nou zo achter of vinden andere mensen dit ook vet irritant?? Ik zit nu een half jaar in het buitenland…maar zodra ik terug ben schaf ik er direct 1 aan!

Je kunt ook betalen via ideal.
veel makkelijker.

Bij Vliegtickets.nl kan je bijvoorbeeld ook een betaling doen via een van de GWK vestigingen in Nederland (naast iDeal en cc).

Airlines zijn momenteel aardig aan het stunten met de prijzen zo ook Malaysian Airlines. Is dus heel goed mogelijk dat die aanbieding in de weken ervoor nog niet op de markt was…

Ervaring met Ebookers, nou en of. Ik zat in Shanghai vast tijdens de vulkaantoestand. Ok, alle begrip voor de situatie. Maar je zou toch op ze’n minst enige vorm van cummunicatie verwachten. Als men reclame kan rondzenden, moet ook dat toch kunnen.
Vervolgens blijft gedurenden zes dagen mails telefoons en faxen onbeantwoord. Wordt door de websites van het kastje naar de muur gezonden. Cathay naar Ebookers en omgekeerd. Niet de meest elementaire vorm van service !!!
Ik zit nu reeds meer dan een week vast in China, heb intussen op eigen houtje mijn weg over land tot in Hong Kong gevonden, om de kans te vermijden dat ik de vlucht naar Europa zou missen door een mislukte aansluiting Shanghai-Hong Kong.
Uiteindelijk heeft men vanuit belgie iemand aan de telefoon kunnen krijgen. Resultaat : zoek het zelf maar uit !! Niet de minste vorm van medewerking.
Ik heb de laatste maanden voor meer dan 7000 € geboekt bij Ebookers.
NEVER NEVER AGAIN !!! Laat je niet vangen door de - op het eerste zicht - goedkope prijzen. Het is pure oplichterij !! En voor de service … forget it.

duidelijke taal.
(en een beetje gefrustreerd ;-))

Je kan ook een rekening openen bij Argenta in Belgie. (nee ik werk daar niet maar ben er al jaaaaren bij) Voordeel ?

Alles is echt** GRATIS** OOK de visakaart

:d

(al mijn familie uit Olland heeft een gratis rekening, al gebruik deze rekening enkel om via gratis internetbanking te sparen om je kaart gratis te kunnen gebruiken in als je op vakantie gaat !, zelfs mijn pa die op de philipijnen woont laat zijn pensioen op Argenta storten)

Ik kijk op e-bookers wat de goedkoopste maatschapijen zijn en ga dan naar de website van desbetreffende maatschappij om de goedkoopste vlucht uit te kiezen.
Als het goedkoper is om met verschillende maatschapijen te vliegen, boek ik via e-bookers.

Inderdaad. Ebookers is een beetje de “Aldi”. Goedkoop,ok, maar kom nooit zeuren. Service = 0.
Beter bij hen te kijken wat het moet kosten, en dan bv de hotels zelf contacteren. Bij annulatie, bv scheelt je dat een hoop geld.

Ook bij luchtvaartmaatschappijen kan je zelf onderhandelen, heb ik afgelopen vrijdag nog gemerkt. Gewoon vragen - soms lukt het , soms niet.Het feit dat je bij Ebookers vooraf betaald, maakt dat je steeds in de zwakke positie staat als niet alles loopt zoals aanvankelijk voorzien.