Wie heeft ervaring met ebookers??

Hallo, van plan om in apr 2012 met zijn vieren 5 dagen naar New York te gaan. Blijkt dat ebookers in vergelijking met anderen (Holland International) maar liefst 1350 euro goedkoper is. Dit betreffen tickets vliegen en hotel. Iemand ervaring?

Ik heb eens een hotel geboekt met Ebookers. Geen enkel probleem.

Voor de Belgische Paasvakantie 2012 (New York 4dagen en 10 dagen Orlando) heb ik lang gezocht.
Uiteindelijk ging het nog tussen 2 aanbieders. Het opmerkelijkste is dat we er zeer voordelig uitgekomen zijn door terug te vliegen via Parijs (vlucht Orlando-Parijs en trein van Parijs naar Brussel). Ik denk dat de nieuwe TGV verbinding Parijs-Brussel (sederts 14/09/11) hier een promootje opleverde. Snel de tickets geboekt (expedia) en enkele uren later was het al niet meer mogelijk.

Het heeft wel dagen gekost en continu dit lijstje afgelopen via http://www.linkjeterug.be/artikel/vliegtickets-boeken (België en Nederland) maar met een gezin van 4 hebben we een pak Eurootjes uitgespaard.

Onze vlucht naar New York gaat vanuit Brussel naar Amsterdam en daar vlucht naar New York. 4 dagen NY en dan vlucht naar Orlanda. 10 dagen verblijf in Orlando en dan terugvlucht naar Parijs en zo naar Brussel (trein). Totaalprijs per persoon alles inbegrepen aan vliegtickets: 560 Euro
Het was goedkoper om de multicitytrip vluchten te boeken dan gewoon vlucht naar Orlando en terug. Dus pikken we NY even mee.
Elke dag opnieuw het lijstje aflopen is mijn conclusie en in ons geval was Expedia steeds de duurdere en op een dag kwamen ze met een ,voor ons, schitterend aanbod. De aanhouder wint/spaart!

wij hebben voor de eerste keer geboekt via ebookers. Alles liep heel vlot maar we mailen al van begin januari om onze huurwagen te annuleren omdat we naar Sorrento gaan en kennissen raden ons aan om deze te annuleren omdat het openbaar vervoer heel goed is.
Tot op heden hebben wij nog geen antwoord op onze vraag na 3 mailberichten. Heeft iemand daar ervaring mee en hoe lossen we dit best op?

Bedankt