Iemand ervaring met Ebookers

We zijn aan het zoeken voor goedkope tickets en hebben mooie gevonden bij Ebookers. :cheer:Het scheelt behoorlijk (we zijn met zijn vieren) en zou graag weten of iemand daar ervaring mee heeft voor het vliegen naar Bangkok.

En nu ik toch bezig ben, via andere instellingen kun je je vliegtickets verzekeren tegen faiiliet etc. Dat staat er bij hun niet bij. Kun je dat ook ergens anders apart regelen?
Alvast bedankt,
Karen

Ik heb vorig jaar en nu ook weer )voor ebgin 2013’ geboekt bij ebookers. Prima, niks mis mee. Tickets heel snel in de mail.
Verzekering tegen faillisement is weer een van de bijverdiensten van de sites-reisbureaus!

Ik heb bij ebookers voor onszelf al 5 keer tickets geboekt en voor mijn broertje 3 maal.
Heb er ook al 1 maal een hotel geboekt in duitsland.
Ging allemaal van een leien dakje bij hun, wij waren zeer tevreden.
Je hebt de tickets zeer snel in je mail.

1 like

Kees5 en tabemartine, bedankt voor jullie reacties. We hebben geboekt bij ebookers voor maar 693 euro p/p. Volgend jaar juli met zijn vieren. Yeah!!!:vak01:

In ieder geval een koopje voor juli, dat zijn de prijzen waar je voor wil gaan.
Wij hebben ook wel weer zin om te gaan is alweer een jaar geleden dat we zijn geweest, maar onze kleine meid wordt deze maand 1 jaar oud en we willen pas weer gaan als ze 3 of 4 jaar oud is dat lijkt ons verstandiger.

Met welke maatschappij vliegen jullie trouwens?

In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst en veel plezier in Thailand :vak02:.

Hoi Tabemartine,

We vliegen met de Etihad en dat schijnt goed te zijn. Ken je deze maatschappij? 20 jaar gelden ben ik er 2x geweest 1x met Martinair (maar ik vloog met iemand die daar werkte voor 75 gulden heen en terug (geloof je toch niet:teeth:) Jaar daarna met China Airlines en dat was ook ok. Maar nu willen we dus met de kinderen backpacken. Maar die zijn ouder dan die kleine van jou! De mijne zijn 15 en 13, ben benieuwd met 2 pubers. Ze hebben er in ieder geval mega veel zin in!

Ebookers is denk ik wel de eerlijkste ticket site, je betaald de prijs die je ziet. Niet achteraf nog eens x euro voor boekings~ of administratiekosten.

Dit jaar wederom via hun geboekt.

Inderdaad. Ik boek vrijwel altijd bij hun, al blijft vergelijken (bijvoorbeeld via Skyscanner) wel noodzakelijk. En ook altijd even direct bij de airline kijken.

Het enige wat me stoort is dat je wel een matrix kan krijgen met prijzen voor +/-3 dagen, maar dat wanneer je dan doorklikt je vaak toch weer andere prijzen te zien krijgt, soms hoger, soms lager. Daarmee is die functie tamelijk zinloos.