New York vluchten

Hai!

Ik vraag me af hoe goedkoop je in het begin van de zomervakantie naar New York kan het liefst vanuit Amsterdam. Ik weet niet zo goed hoe te zoeken, en welke luchthaven in NY het goedkoopst is, en of er misschien nog een speciale zeer goedkope vertrekdatum is net buiten het hoogseizoen?
Weet iemand hoe ik het goedkoopst mogelijk naar NewYork kan voor een lange week? Kan een retour onder de 400 euro?

groetjes,

maaik

Poe poe, € 400,- voor een retourtje New York? Ik denk dat dat moeilijk is hoor.
Ik heb even wat voor je uitgezocht. Ik ben ervan uitgegaan dat je alleen gaat van 8/7/2009 tot 17/7/2009. De goedkoopste ticket die ik dan kan vinden is € 825… Dit is dan natuurlijk in het hoogseizoen.
Als je je in november gaat van 8 tot 17 november, is de goedkoopste 532, 71. Dan vlieg je met United. Dus 400 gaat echt niet lukken. Daarnaast zou ik je aanraden om gewoon goed te gaan sparen. Het is echt zonde om overal op te gaan besparen… Je moet dus gewoon goed gaan sparen en dan hoef je ook niet constant elk dubbeltje om te draaien :wink: Je kunt zelf ook even kijken op http://www.vliegtickets.nl/

Groetjes,

Ik vlieg met United voor 370 euro retour incl.

Succes!

Jezus! Dat meen je niet?! Waar heb je die ticket gekocht?

Drie maanden geleden toen de dollarkoers gunstig stond voor ons bij www.cheaptickets.nl.

We wilden naar New York hebben enkele weken gewacht en de prijzen gevolgd, voor dit bedrag uiteindelijk geboekt. Ik zie nu dat de prijzen inmiddels fors gestegen zijn, het loont even te wachten tot rustigere tijden en dus goedkopere prijzen denk ik.

Wow! Dat hebben jullie goed gedaan :slight_smile: Ik zie trouwens dat ze nu ook een aanbieding hebben. Vanaf Brussel naar New York voor 398 (met JetAirways)

Precies, vooral niet vanuit Nederland vliegen wegens de belastingen. Dusseldorf en Brussel zijn goede alternatieven, met name Dusseldorf heeft vaak veel goedkopere tarieven. Ik vlieg vaak, altijd vanuit Duitsland!

Ahh… Bedankt voor je tip, Mark :slight_smile: Ik wil ook weer naar New York, maar was al aan het rekenen op een ticket van ruim € 500,- … Dus ja, ik zal cheaptickets.nl wat meer in de gaten houden :smiley:

Ik zou ebookers.com checken. Als je met Ryanair goedkoop op Londen vliegt en vervolgens vanuit Londen naar New York hoef je ook niet veel kwijt te zijn. Ik ga met huisgenoten rond Pasen. Nog niet geboekt, maar de opties die we nu open hebben staan is voor 20 euro retour op London Stansted of Gatwick. Vanuit daar met de underground naar London Heathrow. En dan vliegen met Northwest Airlines of Virgin Atlantic voor 240 euro (via Detroit op La Guardia) of 280 euro (op Newark).

Je kunt met ebookers.com ook alle vliegvelden in Duitsland invullen of bijvoorbeeld ook Brussel.

Succes!

Als je in de mei-vakantie boekt b.v. 26 april en 3 mei terug

Amsterdam                                                 Philadelphia, pa                                                   US 799                                                     **28/04**   **10:45**                                                     13:15    **(28/04)**                                                 
                                                                                                                                                                                                                                Philadelphia, pa                                                 New York,La Guardia ny                                                   US 4584                                                     **28/04**   15:05                                                     **16:03**    **(28/04)**

323,24 EUR

Je komt dus op 330 € All-in uit

Dit voor van 28 april en terug 7 mei

Inclusief landing in de Hudson? :stuck_out_tongue: Maare, dat is inderdaad redelijk goedkoop ja :smiley:

Ik heb een tijdje geleden twee goedkope tickets naar New York geboekt bij Air Berlin: nog geen 500 Euro voor 2 personen in totaal! Maar dat was een eenmalige aanbieding. Je moest boeken op 24 december: om 12 uur 's nachts gingen ze in de verkoop en een half uur later waren ze op.

Let wel op wanneer je via Londen vliegt zoals Labee zegt: je bent er dan natuurlijk wel zelf voor verantwoordelijk dat je op tijd op het vliegveld in London bent. Heeft je vlucht vertraging en haal je de aansluiting niet, dan is dat jouw probleem.

Via vliegwinkel.nl zie ik dat KLM weer trucs aan het uithalen is voor tickets vanaf Brussel. Vertrek op 1 juli en terug op 8 juli: 400 Euro. De grap is dat je een overstap hebt in Amsterdam. Wil je echter vertrekken vanuit Amsterdam dan betaal je meer dan het dubbele…