Vliegen in december naar New York

Hallo,

Ik zou graag rond de kerst naar New york willen met m’n vriendin.

Heeft iemand goede tips voor goedkope tickets?

Is het beter om nu tickets te regelen of nog even te wachten?

gr. Henk

Ik denk dat je nu het beste kunt boeken. Prijzen zijn best laag. Ik betaalde 4 maanden geleden €600,- voor een ticket naar new york met KLM en nu zijn de prijzen rond de €450,- geloof ik. Ik zou gewoon bij verschillende maatschappijen kijken. Die goedkope sites zoals vliegwinkel.nl etc zijn niet altijd goedkoper dan wanneer je gewoon bij de maatschappij zelf boekt. En KLM heeft nu ook werelddeal weken, dus prijzen zijn wat lager.

ja idd. zelfs klm heeft nu aanbiedingen dus ik zou nu boeken denk ik.

wel lekker fris met kerst in NYC :slight_smile:

Zal een drukke periode zijn dus ik zou ook zo snel mogelijk tickets boeken. Wij wilden een weekje begin november maar alles vol oa vanwege NY marathon. Nu gaan we maar naar Egypte…ook leuk…
Yeehaw

Met KLM vanaf Frankfurt is vandaag bijvoorbeeld € 323. Vanaf Amsterdam is Alitalia met € 387 ook niet slecht (http://www.supervliegtickets.nl laat in 1 keer prijzen zien vanaf a’dam, brussel, frankfurt en düsseldorf).

Inmiddels vanaf Brussel met Iberia ook voor € 315.

Bas, vliegen die rechtstreeks op NY? Ik herinner mij nl dat vrienden van ons eens naar Cancun gingen en met Iberia vlogen. Was wel goedkoop maar ze waren 24 uur onderweg via Madrid en Miami…
Yeehaw

Is inderdaad met 1 overstap Yeehaw, in Madrid, en hoe goedkoper de vlucht, hoe langer de wachttijd. Snelste vlucht kost zo’n 11 uur, langzaamste rond de 18 uur. Ik zou zelf ook niet graag zo’n vlucht nemen, maar als iemand vraagt om de goedkoopst mogelijke vlucht, dan trek ik alle registers open hehehe.

Wellicht kan Henk zelf zijn eisen iets verduidelijken, zodat we hem beter kunnen helpen. Inmiddels zijn we een maand verder en heeft hij nog niets van zich laten horen…