Silly ik heb hetzelfde meegemaakt voor omgeving Side…en dat is behoorlijk toeristisch. Ook ik kreeg het niet voor elkaar om vlucht (1 pers) en hotelkamer voor 2 personen te boeken. Het schijnt dat daar ook behoorlijk moeilijk gedaan wordt. En als ze al boekn kan je idd problemen verwachten bij het inchecken. Ik denk dat appartement de “veiligste” oplossing is, aangezien je wel online kan boeken, maar dan nog problemen krijgt bij het inchecken.
Slilly me,ik deed dat wel zo 1 persoon vlucht en voor 2 hotel,maar ja dat is een aantal jaar geleden… Was toen bij DTI tr*vel.
Maar wat ik me dan wel afvraag, waarom maken ze er geen probleem van als je als bijv nederlands stelletje (niet getrouwd) daar een hotel boekt, en het wel een probleem is als een van de twee een turk (wonend in Turkije) is…
Want mijn vriend zei dat ookal dat ze er bij sommige hotels een probleem van kunnen maken als wij daar samen heen gaan. En hij is in de zomer ook met zijn broer het appartement uitgegooid omdat hij mij een keertje mee had genomen
Mexx, ik kan niet geloven dat ik niet op je bericht gereageerd heb.
Wij willen graag in Lara verblijven, het liefst in de buurt vd Diva-keten.
(ben je daar enigszins bekend?)
Bedoel je de Delphin Diva, Delphin Palaca en Delphin Imperial?
Angel, ook jij bedankt voor je reactie. Ik zal hem opdracht geven naar een appartement id buurt uit te kijken.
Hij wilde het liefst dat ik naar een resort ging en hij in een appartement direct id buurt. Ik heb gepraat als Brugvrouw, eindelijk ging hij accoord… en toen dus de problemen.
Ik heb geen behoefte aan volledige verzorging, maar hij wil graag dat ik van mijn vakantie kan genieten als hij aan het werk is. Erg lief, maar het maakt mij geen f*** uit, ik ga vooral om hem te zien.
Turkijelover, het reisbureau zei ook dat het tot vorig jaar geen probleem was…
Lisaaaaa, Ik wou dat ik het wist. Er wordt toch voor betaald, dus met inkomsten kan het niets te maken hebben.
Zou de wetgever gewoon retejaloers zijn?
Yavrum, yep, die bedoel ik!
Lisa dit komt omdat hollanders niet islamitisch zijn, dus gewoon in hun ogen mogen doen wat ze zelf willen, het heeft puur met geloof te maken. Een turkse man moet getrouwd zijn voor hij met een vrouw in een hotel mag zijn, volgens het geloof!
Denk inderdaad dat het verstandig is je vriend zelf te laten kijken daar naar een hotel/apparement en je ticket los te boeken. Scheelde bij mijzelf ook nog eens dik 1000 euro voor van de zomer!
Ooh zo, maar vind het wel een beetje raar dat die mensen die in hotels werken en eigenaren van appartementen dan dus eigenlijk voor die turkse mannen kunnen bepalen dat ze niet met een meisje mogen zijn. Als hun dat willen moeten ze dat toch zelf weten lijkt mij, maarja…
Silly me vond die van jou ook wel goed hahaha
Nou, hij heeft vandaag de directeur gesproken. Die zegt: het maakt ons niet uit of je getrouwd bent of niet. Het gaat allemaal om het geld. Ze willen niet dat er va uit Europa voor een Turk/Turkse geboekt kan worden tegen een lage prijs. ( Ik spreek nu over de resorts)
Dus als ik voor hem bijbetaal (de turkse prijs, bijna het dubbele) zijn we van harte welkom!!!
Nou ik ben nu echt van bouncy-bouncy-bouncy!
Maandag ga ik het regelen en wil ik op jullie lijstje!!!
De hoteleigenaar vindt het misschien wel goed, maar ze zijn bang voor politiecontrole, die hebben daar de macht over, denk ik.