Ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen of het in Turkije is toegestaan om samen in dezelfde hotelkamer te slapen als je niet met elkaar getrouwd bent?
Ik ben een Nederlandse vrouw en heb een relatie met een Turkse man en normaal gesproken verblijf ik bij zijn familie thuis maar nu willen we graag op vakantie naar Antalya maar ik heb gehoord dat het misschien niet mogelijk is? Graag jullie reactie, alvast bedankt!
Hoi spikerdebiker,
Denk dat je beter een berichtje plaatst in het Turkijeforum weet zeker dat je daar word geholpen, je kan het Turkijeforum bereiken als je deze link aanklikt
Suc6 nog voor al wat je nog gaat doen in de toekomst.
groet,georgessiam.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat ik nooit een probleem heb ondervonden.
Verschillende jaren, verschillende steden/streken met verschillende vriendinnen.
Nooit een probleem. Ik weet echter niet hoe de bevolking reageert op een Turkse man met een Nederlandse vrouw.
En wat dan nog?
dick
Ik weet niet of je hier al een reactie op gehad hebt… Maar in veel hotels is het inderdaad not done… Maar dat ligt niet aan het feit dat jij Nederlandse bent, maar aan het feit dat je vriend een andere prijs zou moeten betalen voor het hotel dan jij als toeriste.
Het makkelijkste is het om het hotel door je vriend te laten regelen, zo weet je in ieder geval dat jullie er terecht kunnen!
Fijne vakantie!