Probleempje

HALLO,

Ik heb een Turkse vriend, hij kan super lief zijn.
Er is iets gebeurt waardoor ik hem niet helemaal meer vertrouw.
Aan de ene kant wil ik hem vergeten, maar aan de andere kant wil ik hem nog een keer zien en kijken hoe het gaat.
Ik durf niet tegen hem te zeggen dat het over is want ik wil niet weer een jongen pijn doen :frowning:
Wie kan my wat tips geven?

Of het nou om een Turkse of een Hollandse vriend gaat, dat maakt volgens mij niet uit. Het gaat er in een vriendschap/relatie om, dat je vertrouwen hebt in elkaar en dat je je vrij en “jezelf” kunt voelen! Je wilt je vriend geen pijn doen, schrijf je, maar ik vraag jou: wil je jezelf wel pijn doen? Wat zou je je beste vriendin “adviseren”?

Soms hou ik heel veel van hem en heb ik het vertrouwen weer terug.
Ik probeer het vertrouwen terug te krijgen.
Ik wacht deze zomer nog wel even af denk ik, kijken hoe het gaat.

meis toch. hoe oud ben je? hoe lang kennen jullie elkaar al? Hoe vaak heb je hem gezien?

ik ken het gevoel. en ik denk dat er zat mensen zijn die het ook kennen.

Maar wat heel belangrijk is, en dat geldt inderdaad of je nou een relatie hebt met een nederlander of turk hier of een turk in turkije, wat voel je erbij?

als je het gevoel al lange tijd hebt en ook blijft houden dat je hem niet voor de volle 100% kunt vertrouwen, ga er dan niet mee door. Je doet alleen je zelf pijn, je blijft denken, wat zou hij nu doen, … dat is toch geen leven? Tuurlijk blijf je gevoelens houden voor die persoon, helemaal als hij verder hartstikke lief is. Dat is logisch. Maar realiseer je wel dat als er eenmaal iets gebeurd is waardoor je hem niet kunt vertrouwen, dat dat mogelijk vaker voor kan komen. Je moet niet gaan denken, dat als je het uitmaakt, dat je hem pijn gaat doen. Hij is niet belangrijk. Jij zelf bent belangrijk. Denk goed na wat je wilt doen, maar wees ook eerlijk tegenover jezelf. Maar ook tegenover hem.

als je wilt praten o.i.d. stuur me maar een berichtje :slight_smile:

succes

nur

Ik heb Nur een mailtje gestuurd met meer informatie.

Inderdaad vertrouwen is heel belangrijk in een relatie dat zeg ik ook altijd.

Ik denk er trouwens niet veel bij na van wat doet hij nu, want hij weet bijvoorbeeld ook niet wat ik nu allemaal doe.

En ik wil hem ook gewoon niet verliezen aan een ander meisje.

Ik sluit me aan bij Nur. Je doet alleen jezelf pijn als je kiest voor iemand die je niet 100% kunt vertrouwen. Maar toch wil ik je adviseren om met hem te praten, vertel hem wat er door je heen gaat wat je voelt, de enige die het vertrouwen weer kan herstellen is hij. Als hij net zoveel van jou houd als jij van hem zal hij daar zeker zijn best voor doen.

Meid heel veel succes…

Liefs Linda

Ik heb het al een keer tegen hem gezegt, hij zei dat ik hem moet vertrouwen, maarja dat gaat niet zo makkelijk.
Ik zei deze week iets tegen hem en dat vond hij niet zo leuk.
(Ik zei: en geen andere meiden he!)
Maarja dat was het weer even.
Jullie mogen me ook wel een prive bericht sturen hoor!

het verschil tussen een turkse of een nederlandse jongen lijkt mij hier niet echt van belang…
een relatie zonder vertrouwen kan bijna niet…!!
ik denk ook dat het er aan ligt wat hij heeft gedaan waardoor jij geen vertrouwen meer in hem hebt…je moet gewoon er rustig zelf over nadenken of je met deze jongen verder wil of niet…

groetjes

filiz

Het is niet makkelijk voor my, daarom wacht ik deze zomer af en maak ik een besluit.
Nee ik wil hem niet kwijt, ik hou van hem!
Maar aan de andere kant een relatie is niet goed als je geen vertrouwen hebt.
Ik zal wel zien hoe deze zomer afloopt.

Waar gaan jullie heen deze zomer? :smiley:

Beste Dames,

Over dit onderwerp is een eigen topic,genaamd vriendjes.

Gaarne hierop verder discusseren.

Groetjes,

Jullie forumbeheerder,
Hans.