Privé taxi

Hallo kan iemand me helpen. Ik vlieg op 5 februari naar Bangkok. Voor 4 weken ga ik naar. Cambodja en vietnam
1 week cambodja en ongeveer tweeënhalf week naar vietnam. En paar dagen Bangkok.

Mijn vraag is kan ik een taxi chauffeur gewoon aanspreken om te vragen of ie me naar de grens brengt. Van cambodja ? En wat kost me een rit ongeveer

Vliegen. Als ik vlieg moet ik dan ver vantevoren boeken of gewoon een paar dagen vantevoren.
Scheelt het veel kwa prijs ?

Gr. AZ

Nou als je met een taxi gaat van Bangkok naar de grens met Cambodja mag je wel rekenen op zo’n 2000 a 2100 bath voor deze rit!
Vliegen van Bkk naar Siem reap is wel heel kostelijk,je mag wel rekenen als je met Bangkok Airways vliegt dat je voor een retourtje wel 380 euro moet ophoesten.
Met Air asia kom je al op 3,910.00 THB voor een retourtje! (Bangkok & Phnom-Penh )
Andere opties de bus nemen of met de trein reizen naar de grens met Cambodja!

Ik had kort geleden ook even voor iemand gekeken, maar bij een reisorganisatie ben je voor prive-vervoer toch al snel 3800THB (95 EUR) tot de grens kwijt.

Dan vallen de taxi prijzen van Georges nog best mee.

100 euro is best veel voor tot aan de grens. Georges ik heb gekeken op airasia.com maar kan geen vliegticket vinden van Bangkok naar siemreap. Alleen Bangkok air vliegt naar siemreap en dat voor 8400 bath. Dus vraag ik me af hoe jij komt aan de prijs van 3,910 voor een retourtje. Al heb ik een enkele reis nodig ?

Nou ik was vergeten bij te vertellen dat het een vliegticket was met Air Asia Van Bangkok naar Phnom-Penh ! (3910 bath retourtje)

O oké. Dat heb ik over wogen om eerst naar Phnom Penh te vliegen. Maar aangezien ik ook naar siem reap wil. Dan moet ik heen en weer. Om daarna naar vietnam te gaan. Ga kijken of ik in Bangkok een ticket kan boeken. Anders ga ik met een privé taxi naar de grens voor 2000 bath. Is goedkoper dan vliegen naar siem reap

Cambodia Angkor Air vliegt sinds kort nonstop tussen Bangkok en Siem Reap. Als je een beetje op tijd boekt, hebben ze leuke promo-tarieven: http://www.cambodiaangkorair.com/en/home.aspx

Andere optie is om met een shared minivan te reizen naar Aranyaprathet, vanaf Poi Pet ga je dan verder met bus of een taxi naar Siem Reap. Deze dienst wordt dagelijks uitgevoerd en vertrekt vanaf omgeving Khaosan Road. Deze combinatietickets (vervoer naar grens en vanaf grens naar Siem Reap) zijn niet duur.