ik ben in een prive kliniek geweest ın kusadası voor hoofdpijn… had er al 2 dagen last van en na mijn migraine pillen en pijnstillers werd het nog niet minder.
ik weet dat je hier een spuit kunt krijgen waardoor de pijn verdwijnt dus daarvoor ging ik ook alleen voor de spuit.
er kwam een doktor die mijn ogen ging controleren met zn vinger en een lampje en ook nog is met een hamertje op mn gewrichten gaat slaan… vervolgens word ik daar in een luxe kamer gelegd waar ik moest wachten op de spuit… later bleken het 2 spuiten te zijn maja als mijn pijn maar weggaat vind ik t best. vervolgens willen ze me aan het infuus leggen!!! en een nacht laten blijven !!! nou sorry maar dat vind ik geldklopperij ! in nederland krijg je nie eens een spuit voor hoofdpijn laat staan een infuus… ik heb dat dus mooi geweigerd ! en heb gezegd dat ik wilde gaan toen moest ik een formulier tekenen dat ik op eigen risico naar huis ging! naja ik vond het al met al een lachertje en ze wilden gewoon meer geld verdienen OPLİCHTİNG noem ik dat…
ik vind dat ze in hier in turkije nogal snel zijn met hun infuusjes en overnachtingen!!!
dit wilde ik toch ff kwijt!
groetjes vivi