Prijzen motels en/of B&Bs

wij zijn op zoek naar de prijzen van motels cq b&b, komen daat niet erg uit, weet iemand waar we op moeten rekenen voor 2 pers per nacht?

Voor een motel ben je ongeveer $ 100,00 per nacht kwijt en voor B&B rond de $ 70,00. Er zit echter nergens (tenzij aangegeven ) ontbijt bij. Ik zou je aanraden om de Milepost alvast te kopen. www.bookdepository.com/book/9781892154286?selectCurrency=EUR
Deze kost € 24,41; maar dan heb je ook wat! Alles staat erin; alle overnachtingen in een plaats inclusief de prijzen; alle bezienswaardigheden. Je vakantie begint al in de Milepost!

ik begreep dat de milepost voor west canada is, dat heb ik er ook niet bij gezet, maar wij gaan voor 3 weken naar de oostkant, zou dat verschil maken in de prijzen, of is daar ook een aparte gids voor, alvast bedankt voor de reacties

Meestal vind je motels onder 100 CAD.
In bc betaalde ik gemiddeld 80 CAD.
Je kan ook voor hostels kiezen, die zijn goedkoper en er is vaak gratis internet.

Ik neem aan dat je op Toronto vliegt. Zoek dan altijd eerst de Tourist Information op. En anders de eerste de beste “VVV” langs de highway. Daar hebben ze gratis gidsen waarin alle motels van die betreffende staat (in dit geval Ontario) in staan met daarbij de officiele (maximum) kamerprijzen. Dat is reuze handig als je langs een Motel rijdt, zodat je even in de gids kunt kijken wat voor prijsklasse het is. Daarop kun je veelal nog afdingen. Dat is een sport. Vraag of je de kamer mag zien en als het je bevalt vraag bijv. dan om de minimum prijs. Het hangt ervan af hoe je erbij kijkt… Een business kaart doet soms ook wonderen. Vaak krijg je dan korting (afhankelijk van de drukte, dat wel).
Je hebt deze gidsen overigens ook voor campings en in andere staten.