kosten overnachten oost-canada

Ik zou graag een indicatie willen hebben wat middenklasse hotels, motels en B&B kosten in oost canada voor 2 personen rond Toronto, Qeubec, Vancouver. Is het zo dat je in motels zelf kan koken en kleding wassen?

Het gaat om mei en juni

Er zijn meer mensen die maar West Canada gaan dan Oost, waaronder ik. Ik kan je dus ook niet helpen. Misschien is het een idee om via trivago gewoon eens je periode en de steden in te vullen om zo een indicatie te krijgen. Dan kun je in een later stadium nog zoeken naar hotels met goede prijskwaliteit verhouding

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer

Koken kan meestal niet. Sommige hotels hebben wel beperkte was faciliteiten, maar dit is zeker niet standaard. Als je beiden wilt zal je goed moeten zoeken, al is wassen natuurlijk niet elke dag nodig.
Wat betreft prijzen kan je inderdaad het beste zelf gaan zoeken, ook bij booking.com.

In de regio vancouver maakt het nogal uit of je downtown zit, of in voorsteden als surrey. Neem ook in je prijsberekeningen mee of je kunt parkeren bij het hotel, zo niet dan ben je downtown weer laten we zeggen 25 dollar per nacht extra kwijt.