Prijzen excursies Mexico

Wij (mijn vrouw en ik) zijn van plan om in mei a.s. op vakantie te gaan naar Mexico, Playa del Carmen.
Nu kunnen wij nergens vinden wat de gemiddeld de prijzen zijn van de diverse excursies. Kan iemand ons hier iets over vertellen.

Alvast erg bedankt,
Ferry en Anny.

Ik meen dat de gemiddelde prijs voor een excursie naar bijvoorbeeld Chichen Itza zo’n 50 tot 60 USD kost. Kinderen zijn vaak een stukje goedkoper. Deze tours worden bij hotels en bureautjes in PdC aangeboden. Bij je touropperator kan het vaak ook, maar is het meestal ook duurder.

Sites als Tulum en Coba kan je makkelijk met het openbaar vervoer bereiken, alsook parken als Xel-Ha en Xcaret.

Combi’s zoals Tulum met Xel-Ha raad ik je af, want dan doe je er altijd een te kort.

Hallo, we trekken begin juli richting cancun om daar de belangrijkste bezienswaardigheden te zien (chitzen itza, merida, campeche, palenque, san cristobal,) om dan zo door te reizen naar Guatemala.

zijn deze bezienswaardigheden ook makkelijk te doen met het openbaar vervoer of dienen we aparte excursies bij te boeken om er te geraken?

Bedankt voor je feedback!