We gaan in september naar het Iberostar Tucan hotel.:zon02: Nu vroegen wij ons af welke excursies echt leuk en zijn en welke tegenvielen.
En wat ongeveer de kosten waren?
Misschien nog tips waar je de excursies moet regelen. Lees namelijk erg vaak dat dit via het hotel zelf erg duur is zo`n excursie?
We gaan overigens met onze twee dochters van 3.5 en 1.5 jaar oud…daar moet het wel ook leuk voro zijn de excursie:smile:
Hoi Mariposa,
wij zijn een Nederlandse reisorganisatie in Playacar ( daar waar Iberostar Tucan zich bevindt). Wij werken direct zonder tussenpersonen waardoor inderdaad ook de prijzen voor excursies ook veel goedkoper zijn.
Bezoek onze website als je wilt en contacteer ons vrijblijvend.
We spreken Nederlands
Groetjes Daniel
1 like
Akumal, zwemmen met de schilpadden vond ik erg gaaf. En een bezoekje aan de cenotes, zoals dos ojos, om te duiken/snorkelen. En Chitzen Itza.
Ik heb alle excursies zelf gedaan, naar Chitzen Itza kun je met ADO bus en daar ter plekke entree betalen. De cenotes & akumal met collectievos, maar denk niet dat reizen met collectivos handig is met kinderen. Ik denk dat je ter plekke ook wel wat rond kan kijken bij wie het goedkoper is, wat inclusief is etc.
Hoi,
natuurlijk kun je ook veel dingen op eigen houtje doen. Zelfstandig en op eigen houtje het land ontdekken is naar mijn mening ook de leukste en spannendste manier. Je moet er wel de nodige tijd voor uittrekken en je reist natuurlijk individueel en niet met je medelanders of in internationaal gezelschap. Als je de tijd er voor hebt, dan is dit zeker aan te bevelen.
Mocht je toch georganiseerd willen gaan, betaal je een beetje meer maar dan wordt er wel voor alles gezorgd, is de tijsdplanning van te voren geregeld, is er ook een gids inclusief en nog veel meer. Het is altijd afwegen en hangt van je instelling en van hoeveel tijd je hebt af !
Individueel of georganiseerd heeft zijn voordelen en nadelen
Voor excursies zoals met walvishaaien zwemmen, gaat enkel met georganiseerde groepen. Als je dit ter plaatse boekt ben je waarschijnlijk wel duurder uit. Bij de reisorganisaties wordt deze excursie voor niet minder dan 200,00 usd. Het aangeboden. Het kan goedkoper en met dezelfde condities maar het hangt af met wie en wanneer je boekt
Groetjes uit ’ Mexico lindo’ ,
Daniel
www.insidermexico.nl
1 like
@ Insider Mexico,
Wij gaan 24 augustus naar Viva wyndham maya! (playacar)
Ik heb net gelezen dat jullie ook excursies verzorgen.
Waar zitten jullie ergens, want dat is wel een uitkomst voor ons, aangezien we wat excursies willen doen. Wat raad je ons aan om te doen? groetjes
P.S :
Zit op jullie site te kijken , insider mexico en zag de jungle maya staan.
Dit lijkt me erg mooi, hoe is deze excursie? is deze aan te raden? wat ga je precies doen? en hoelang ligt dit van playa del carmen vandaan?