Wij gaan eind augustus naar Playa del Carmen/Mexico. Kan iemand ons vertellen wat je wel en niet moet bezoeken, tips, ideeen, excursies etc. etc. alles is welkom.
Hallo,
Het ligt er maar aan wat je wilt he?! Er zijn echt hele mooie stranden, maar als je wat van de cultuur wilt opsnuiven, dan raad ik je aan om een excursie te boeken naar Chitzen Itza. Je leert en ziet daar veel over de Maya cultuur. Heel indrukwekkend!
Een jeepsaffari raad ik ook aan ( ja, ik weet het, die kun je bijna overal ter wereld boeken) maar zo zie je veel van de omgeving. Cancun is heeeel toeristisch… Het eiland Cozumel ook, maar daar zijn wel hele mooie plekken om te duiken!! ( Of snorkelen natuurlijk.)
Ik ben via Oad-reizen gegaan en heb daar ook via hen de excurcies geboekt. Je zou natuurlijk even contact met hen op kunnen nemen om te vragen of je ook daar ter plaatse via hen excurcies kunt boeken.
Alvast veel plezier!
Groetjes,
Miriam.
Hoi Nance
Wij zijn ook in Mexico geweest,Playa del Carmen.
Vanuit daar kan je heel veel excursies zelf doen.
Een auto huren is daar goed te doen.
Op mijn site www.vakantiemetderolstoel.iplek.nl staan verschillende excursies die wij zelf hebben gedaan.
Ook een aanrader wat hierboven al beschreven is is Cozumel, huur een scooter en neem je snorkelspullen mee.
Wij hebben ook met dolfijnen gezwommen.
Veel voorplezier
Yvonne
Dag Allemaal…
ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met mijn vraag.
In mei ben ik 1 dagje op cozumel en ik vroeg mij af of iemand weet of je daar ipv scooters en auto’s ook golfkarretjes kan huren, ivm met mijn minder valide oma.
We hebben dit vorig jaar ook gedaan op Isla Mujeres.
Ik hoop dat iemand hier t antwoord op weet.
Groetjes,
Ik wil samen met mijn vriend eind november/begin december naar Mexico, Playa del carmen. Wij willen graag ongeveer 18 tot 20 dagen gaan. Nu valt het mij op dat het nog steeds in die periode erg duur is. Ik zoek een all inclusive hotel in Playa del Carmen, wel graag dichtbij het strand. Nu kom ik op allemaal hele dure resorts uit, maar dat is voor ons niet te betalen.
Zijn er mensen met ervaringen en die mij een goed en mooi hotel kunnen aanbevelen en waarbij ik niet extreem duur uit ben. Ik vind een reissom van meer dan 3000 euro voor ons 2en wel veel geld. Of is dit normaal in Mexico? Ik dacht dat het in November wel goedkoper zou zijn. Of kan ik het beste last minute boeken? Ik heb geen idee.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes!