wel of niet op eigengelegenheid

Hallo!!

Bijna is het zover, a.s. zaterdag voor 12 dagen naar Mexico! Nu was ik me een beetje aan het oriënteren op evt. excursies en nu vroeg ik me af wat jullie aanraden, Chichén Itzá wel of niet op eigengelegenheid?

Is er naast Tulúm, Xel-Ha en Cancún nog iets wat we zeker niet mogen missen??

Ik heb gelezen dat als je naar Chichén Itzá & Tulúm bent geweest Cobà en Uxmal daar weer erg veel oplijken, toch was ik benieuwd wat het ong. kost om naar bv. Cobá te gaan op eigengelegenheid en hoe ver dat ongeveer is.

Dan mijn laatste vraag, heeft hier iemand misschien een kaartje van Yucatán? Dus niet zo eentje van Mexico, maar waar alleen Yucatán opstaat. Ik kan niet echt iets vinden via Google, maar misschien heeft iemand wel zoiets?

Groetjes, Diane

Nogmaals hi Diane :wink: ,

Coba lijkt op geen van deze 3 en Tulum ook niet. Tulum is meer interessant door z’n ligging en een mooie afbeelding van de afdalende god, maar moet het niet van de mooi gerestaureerde tempels hebben. Chichen Itza en Uxmal hebben waarschijnlijk hetzelfde idee voor de meesten, maar in Uxmal kan je bv de enige “ronde” pyramide (pyramide van de tovenaar) in Mexico bekijken, zegt men…

Ik meen me te herinneren dat van PdC de busreis naar Coba zo’n 3 kwartier was, let wel op dat je informeert wanneer de laatste bus, ik dacht rond 16:00uur, bus vertrekt vanuit Coba.

Grtn, Robert

Zonder enige twijfel raad ik op eigen gelegenheid aan!

veel leuker, avontuurlijker, goedkoper en origineler!