Prettige jaarwisseling en voorspoedig 2006

Beste lezers,

Terwijl ik dit typ zit ik in Rotterdam naar buiten te kijken en wordt daar niet vrolijker van.

De koffer staat klaar(met 15 kilo overgewicht)

Vanavond vertrekt mijn vliegtuig vanaf Zestienhoven en hopelijk zonder al te veel toestanden.

Morgenavond(als alles goedgaat) vier ik oud en nieuw in Side.

Wens jullie allemaal een gezellige oudejaarsavond(kijk uit met vuurwerk) en een gezegend 2006.

Moge ons forum het komend jaar weer net zo aktief en gezellig zijn als afgelopen jaar.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Ook van mij voor alle lieve mensen hier een heel fijne jaarwisseling en alle geluk, gezondheid, liefde en mooie vakanties voor 2006!

Hopenlijk kunnen we in het nieuwe jaar weer net zo gezellig kletsen als het afgelopen jaar!

Kus, Diamond

Hoi Hans.

Al ben ik dan niet zo’n vaste schrijfster hier op dit forum, maar lees het altijd wel graag.

Hierbij wil ik je een hele goede terugreis wensen en ook een hele goede jaarwisseling. Veel plezier morgenavond in Side.

Ik hoop wel voor je, dat je vanavond nog weg komt, want het schijnt zag ik net op tv, bij jou in Rotterdam al aardig te sneeuwen. Hier in Apeldoorn is momenteel nog helemaal niets aan de hand, maarja als ik de voorspellingen zo zag op tv voor vannacht, krijgen wij ook nog ons deel.

Hans, een heel gezond en zonnig 2006 gewenst en wie weet tot ooit een keer in Turkije.

Mvg ,Roanna :wave: Goede reis!!!

@iedereen hier op ons gezellige turkije forum…een hele goede jaarwisseling gewenst.
met het allerbeste in 2006…een goede gezondheid, veel leuke vakanties;)en weer veel gezellig geklets;)

groetjes

filiz

Beste lezers en vrienden,

Ook ik wil jullie een gezellig oud en Nieuwjaar 2006 toewensen. Ik hoop velen terug te zien in Turkije.
Ik was in Side met de Kerst,het was echt gezellig, maar nieuwjaar ben ik thuis in Kusadasi. Ook hier overal in Turkije is het stukken kouder dan vorig jaar. Dus allen die onze richting opkomen, neem zeker winterkleding mee, ook voor Side.
Ik wens jullie hier allen een goed vakantie hier het komende nieuwe jaar .
Hoop dat dit forum volgend jaar nog meer nieuwe leden bijkomen en het even gezellig blijft als nu.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hee,

Iedereen een super 2006 gewenst, met heeel veeel liefde!!

Hans, ik hoop dat je vlucht allemaal goed gaat vanavond… sneeuwstorm is niet alles om in t vliegen…!!

Groetjes Franka

Beste allemaal!!

Ik wil jullie allemaal een knallend 2006 wensen, met veel liefde en natuurlijk het allerbelangrijkst allemaal een goede gezondheid!!
En Hans heel erg veel suc6!! Als je vlucht maar doorgaat :o …

Veel liefs voor allemaal,

Nadia :wave:

Iedereen een goed en gezond en liefdevol 2006 !
Hans, goede reis!

Liefs,

Iedereen een fantastisch heerlijk en vooral gezond 2006!!!

Hans ik hoop dat je DIT jaar nog in jouw Side aankomt. Met dit weer weet je het hier maar nooit

Allemaal tot VOLGEND JAAR
Annemiek

Hallo allemaal,

Iedereen een magisch en liefdevol 2006!!!

Liefs jac

Vandaag zit ik weer voor 't eerst achter de computer en ik wil iedereen een liefdevol, gezond en gelukkig 2006 toewensen.
Dat alle wensen die je hebt maar in vervulling mogen gaan.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Een heel gelukkig NieuwJaar!!!

:banana:

Groetjes uit İçmeler…:wave: