Nieuwjaar

:smiley: IK WENS IEDEREEN HIER EEN GEZOND GELUKKIG EN REISLUSTIG 2005 TOE!!! EN ALLEMAAL VEEL PLEZIER OP JULLIE REISJES NAAR TURKIJE!

Ook ik wens iedereen een geweldig, sprankelend, liefdevol, gezond en reislustig 2005 toe! En dat we nog maar gezellig mogen kletsen hier op het forum.

Liefs, Diamond

en ik natuurlijk wens ook iedereen een heel fijn en gelukkige jaarwisseling en natuurlijk een fantastisch nieuwjaar en dat ieder zijn/haar dromen uit mag komen

ik hoop dat iedereen zijn of haar dromen en idealen waar kunnen maken en dat er veel wijsheid jullie kant op mag komen.

en vergeet niet; er zijn altijd mensen die je willen helpen (kijk maar naar dit forum :wink: )
verder hoop ik dat we nog veel gezellige en goede topics op deze site achterlaten en dat er meer liefhebbers zich aanmelden!!!

Yeni yilini kutlar!!! :smiley:

dikke kus myrna

Wat doet iedereen trouwens vanavond?
Wij gaan het vieren bij vrienden, eerst lekker gourmetten!! Dan heb ik het gourmetten dit jaar ook wel gezien :smiley:

Worden er nog sms’jes verstuurd naar Turkije? :smiley:

Groetjes, Diamond

ik zit thuis. mn ouders en mn zussen met hun vriend zijn er.
en ik stuur een smsje naar turkije. kan me niet schelen of hij het wil hebben of niet, hij krijgt het gewoon

Wat is gelukkig nieuwjaar in het Turks? Het wil nog niet zo lukken met die taal en ik :frowning:

Groetjes, Diamond

hey meiden,

ik ga met mijn ouders naar het stadscafe waar ik heel lang heb gewerkt. daar om 22 uur zijn en dan lekker tapas buffetje en de hele avond gratis drinken!!

ik ga ook nog een paar smsjes sturen naar turkije en misschien ook nog wel bellen naar een goede vriend van me! :smiley:

gelukkig nieuwjaar in t turks= mutlu yeni yillar of Yeni yilini kutlar.
t kan allebei maar ze hebben volgens mij verschillende manieren om dat te zeggen maar dit zijn er iig 2 daarvan!!!

groetjes en veel plezier vanavond!!!

myrna :smiley:

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEEENNN!!!

xxx

Gelukkig nieuwjaar en veel reisplezier naar Turkije !!!
Goede gezonheid en dat al jullie wensen mogen uitkomen.

Groetjes uit Turkije,

Franka

yeni yiliniz kutlu olsun!!!

Hallo allemaal,

Voor iedereen een heel fijn, gelukkig en vooral een heel gezond 2005.

Groetjes…Ans

Lieve Turkije-vrienden,

Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe voor 2005 en natuurlijk de jaren die mogen volgen met veel geluk, gezondheid en vooral wijsheid. Laten we er met z’n allen het beste van maken op deze planeet.

Yilin kutlu olsun !

Okay, bij deze voor allemaal: Yeni yiliniz kutlu olsun!!! Weer wat geleerd in het nieuwe jaar :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Ik hou het maar gewoon bij engels als jullie dat niet erg vinden…

HAPPY NEW YEAR!!!