Prettige Feestagen

Aan alle turkije liefhebbers,
Een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar aan allen die in Belgie en Nederland wonen,maar vooral ook aan de mensen die hier in Turkije wonen.We hopen volgend jaar jullie allen terug te zien in dit prachtig vakantieland en hopen dat je nog veel vragen hebt om dit forum gezellig te houden.Het was een tof jaar en ik hoop dat het in 2OO5 hetzelfde blijft. Prettige eindejaarsfeesten aan alle mensen die ik via dit forum heb leren kennen.
Ook aan U HANS , we zitten wel aan de andere kant van ons eigen land,maar we maken er hier ook het beste van.
fijne en gezellige dagen,en op naar 2OO5 met veel Turkije bezoekers.
Franka

Franka, Hans en alle andere lezers,

Ook ik wens jullie allemaal een heel fijn liefdevol gelukkig en gezond 2005 toe. Beetje vroeg wellicht maar toch…

Liefs Linda

allemaal hele prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2005!!!
Noel bayraminizi kutlarim ve daha saglikli ve nice yillar dilerim!!!

selamlarla, kahya

Beste lezers,

Terwijl ik typ zit ik in Rotterdam,hagelt het en giert de wind om de flat.

Buiten kom ik alleen als het nodig is;mij te koud.

Van de week moet ik hier in Nederland nog het een en ander afhandelen en dan gezellig met mijn moeder de kerstdagen vieren.

Na kerst vertrek ik weer naar mijn stadje Manavgat.

Dit forum hebben jullie gemaakt,jullie inbreng was afgelopen jaar enorm en ik hoop dat we in de toekomst zo door kunnen gaan.

Wens jullie allemaal prettige feestdagen.

Jullie forumbeheerder,
Hans.

Lieve forummers!

Ik ben blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Heb een paar “vrienden” (nog niet, maar wie weet…) gemaakt en vind iedereen erg sympathiek!
Fijne feestdagen allemaal, en op naar een gezellig 2005. Ik wens iedereen veel succes bij alles wat hij of zij wil bereiken en hoop dat het ook zal lukken.

Liefs, Maretje

ook van mij heel fijne feestdagen gewenst iedereen :slight_smile:
ik hoop dat jullie het komende jaar allemaal het geluk, vriendschap (en voor sommigen liefde) vinden die jullie zoeken en wensen en verdienen.

heel veel liefs,
alexia

hallo mensen,

ook ik wens iedereen een hele fijne kerst en een heel goed 2005!!
ik vier de kerst niet echt want ik ben dan in alanya maar oud en nieuw ben ik weer in nl. dus dat word hoop ik wel een feestje!!

dat we allemaal in 2005 onze dromen verwezelijken en voor degene onder ons die wensen om in turkije te wonen; dat t allemaal goed mag komen!! :smiley:

maar vooral voor iedereen met een turkse lover: heel veel liefde en geluk en dat t heel lang mag duren!!! :stuck_out_tongue:

groetjes myrna :smiley:

Aan iedereen van dit forum heel fijne kerstdagen,en voor 2005:

Veel geluk, liefde, gezelligheid, zon, vakantieplezier, maar vooral gezondheid gewenst.

Terwijl ik dit typ, stroomt het mijn neus uit, leuk he winter!!!

Groetjes
Annemiek

Ik wens iedereen heerlijke feestdagen toe en vooral veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar.

Çok çalis çok !

Emigrantje

Ook vanuit het koude Rotterdam wens ik iedereen fijne feestdagen en een gezond nieuwjaar.
Ik hoop dat ik volgend jaar net zo veel aan deze site heb als dit jaar.
groetjes Bomax :smiley:

Heee !

Ik wil iedereen ook even prettige feestdagen wensen ! En veel gezondheid en geluk in het toekomende jaar !!

Ik vind het weer nu trouwens heerlijk !! B) Lekker veel zon, stralend blauwe lucht en het is wel koud, maar daar kan je je op kleden als je naar buiten gaat :smiley:

Kusjee ! Missymoi

heY HALLO MENSKES

:stuck_out_tongue: B)
IK WENS IEDEREEN ALVAST FIJNE FEESTDAGEN EN EEN SUPERGOED 2005 TOE.

GROETJES BESMILE :wink:

Ook ik wens iedereen heel fijne feestdagen en een ontzettend goed nieuwjaar! Dat ieders wensen maar mogen uitkomen en we het weer lekker maar ons zin mogen hebben in Turkije 2005!!!

Liefs, Diamond

Ik wens ook iedereen hele fijne kerstdagen en een heel goed 2005!!! :slight_smile:

Ik ga in januari 2005 emigreren naar Turkije, om precies te zijn naar Turgutreis en ga daar een lounge eetcafe beginnen met mijn verloofde en ouders!!

Tot volgend jaar!!!

Liefs Stacey!

allemaal gezellige kerstdagen!!!

aan iedereen prettige feestdagen

en voor de mensen die ik in Turkije heb leren kennen

mutlu yillar

ook van mij hele fijne feestdagen gewenst. :smiley: