De traditionele Kerstgroet van julllie forumbeheerder

Beste Lezers,

Een roerig jaartje weer op ons forum, we zijn de grootste in Nederland/Belgie qua het Turkije Reisforum.

Dat is mede te danken aan jullie allemaal; de inzet was wederom optimaal.
Een beheerder is niks zonder de inbreng van zijn achterban, jullie hebben het bewezen door inzet, passie, bravo…

Ik dank jullie daarvoor, ook mede met mijn ‘Golden Team’ Het Turkije Team,

Wens jullie een gezegend 2009 en prettige kerstdagen…

Geen dank Hans. Graag gedaan en hopenlijk gaan we ook zo super in 2009.

Dus ook voor jou en alle anderen… mijn wens:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/kerst007.gif

Ook namens mij : geen dank, graag gedaan :wink:

Ook van mij geen dank, jij natuurlijk ook bedankt voor je inzet als beheerder

Ook ik wil je bedanken Hans…een goede forumbeheerder kan ook de kracht zijn achter een goed lopend forum.

Langs deze weg wil ik ook Hans ,het Turkije team en alle forumlezers een Zalig Kerstfeest toewensen en een heel gelukkig gezond Nieuwjaar 2009 .

Dit wens ik jullie vanuit Kusadasi,

Franka

Allemaal mooie kerstdagen een goed 2009!

Erik

Zie ook mijn en andere reacties in dit topic:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=59739

(jammer Hans dat er binnen het modteam waar jij toch aanvoerder van bent niet een beetje meer afstemming bestaat, wellicht een goed voornemen voor jou voor komend jaar?)

Carrierevrouw…daar wordt aan gewerkt,is voor iedereen nieuw die veranderingen,toch?

Ik wou hier ook even mijn beste Kerst- en Nieuwjaarswensen neerzetten.

Bij deze wens ik dan ook IEDEREEN een zalig, gelukkig, warm, gezond, liefdevol 2009 !!! :kus:

@ carrierevrouw, als je een onderwerp plaatst zoals een kerstgroet, kun je dat beter doen in het algemene reiscafe, aangezien je het nu in een subforum hebt geplaats over turkse vakantieliefde

@bloem29, het topic dat ik bedoel is niet door mij geopend maar door een collega/medeforumbeheerder van Hans … Vandaar ook mijn verbazing dat dat andere topic er al was, en dat dit er als een soort van mosterd na de maaltijd achteraan komt zweven… dus …

Bij deze wens ik iedereen…
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/kerstbal.gif

@Franka: Ik las, dat jij naar Belgie komt om de feestdagen met de familie te vieren. Hierbij wil ik jou ook een hele fijne tijd toewensen hier en ga er lekker van genieten met je gezin en de familie. :dag:

ook ik wil iedereen een fijne kerst, en een spetterend 2009 wensen…!!

XxX

@Filiz: Leuke kerstwens op tlk!

@Filiz: Sluit mij gemakshalve daar ook even bij aan, maar wil ook jou een hele fijne tijd hier in Nederland toe wensen. Jammer dat Askim niet mee kan, maar wie weet,… ooit wel een keer.

Ga in ieder geval lekker genieten van je naaste familie en vrienden, in de tijd dat je hier bent.

:vak01: :vak01:

Iedereen de mooiste kerst die een mens zich wensen kan…en een beter jaar dan elk voorafgaande…

Ik vind jullie goud!!

Ik wou ook graag even iedereen fijne feestdagen en een heel gelukkig en gezond 2009 toewensen!