Een roerig jaartje weer op ons forum, we zijn de grootste in Nederland/Belgie qua het Turkije Reisforum.
Dat is mede te danken aan jullie allemaal; de inzet was wederom optimaal.
Een beheerder is niks zonder de inbreng van zijn achterban, jullie hebben het bewezen door inzet, passie, bravo…
Ik dank jullie daarvoor, ook mede met mijn ‘Golden Team’ Het Turkije Team,
Wens jullie een gezegend 2009 en prettige kerstdagen…
(jammer Hans dat er binnen het modteam waar jij toch aanvoerder van bent niet een beetje meer afstemming bestaat, wellicht een goed voornemen voor jou voor komend jaar?)
@ carrierevrouw, als je een onderwerp plaatst zoals een kerstgroet, kun je dat beter doen in het algemene reiscafe, aangezien je het nu in een subforum hebt geplaats over turkse vakantieliefde
@bloem29, het topic dat ik bedoel is niet door mij geopend maar door een collega/medeforumbeheerder van Hans … Vandaar ook mijn verbazing dat dat andere topic er al was, en dat dit er als een soort van mosterd na de maaltijd achteraan komt zweven… dus …
@Franka: Ik las, dat jij naar Belgie komt om de feestdagen met de familie te vieren. Hierbij wil ik jou ook een hele fijne tijd toewensen hier en ga er lekker van genieten met je gezin en de familie. :dag:
@Filiz: Sluit mij gemakshalve daar ook even bij aan, maar wil ook jou een hele fijne tijd hier in Nederland toe wensen. Jammer dat Askim niet mee kan, maar wie weet,… ooit wel een keer.
Ga in ieder geval lekker genieten van je naaste familie en vrienden, in de tijd dat je hier bent.