Extra update van jullie forumbeheerder december

Beste lezers,

Voor het eerst in de geschiedenis van ons forum vinden er tijdens december activiteiten plaats wat betreft de komende kerstdagen;en wordt door iedereen goed opgepakt,de links met muziek,enz.

Heeft het met Turkije te maken?nee,maar we moeten overbruggen naar het voorjaar;in het verleden gebeurde er weinig op ons forum rond deze tijd en kijk eens nu…mijn dank gaat uit naar jullie…heb wat kerst-topics geopend en jullie pikken het prima op;viva deed er een schepje bovenop met recepten en zo komen we deze’‘donkere maanden’'met z’n allen door.

Jullie zijn de kracht en steun,

Hans.

Ook jij Hans…
Steun, ondersteuning waar het het forum zelf betreft…
Maar vooral onze “WereldWijven en WereldWonderlijke mannen”
We gaan ervoor, en ermee door

ik persoonlijk vind het erg leuk om te lezen wat iedereen gaat doen met de kerst en wat allemaal meer, maar ik denk dat er weinig mensen zijn die daarvoor op het turkije forum gaan kijken

als je info zoekt over turkije, of een vraag hebt of hulp nodig hebt, dan lijkt het me niet dat je op dit soort topics zit te wachten.

nogmaals, mij maakt het zelf niets uit, aangezien het erom gaat dat wij lol hebben met ons allen en wat de rest vindt deert me niet zoveel, maar toch vroeg ik me wel af waarvoor deze non-related topic aangemaakt waren…

Net zoals je zegt Bloemmie, non related onderwerpen in het turks reiscafe…maar mensen die echt een vraag hebben wat betreft Turkije weten ons ook te vinden, met wel een gerelateerd topic…
wij hebben lol en daar gaat het om…