Mijn traditionele kerstgroet....

Beste lezers,

Het is rustig op ons forum;iedereen is druk bezig met de voorbereidingen voor de naderende feestdagen.

Een moment van bezinning,terugkijkend op de hoogte-en dieptepunten van het afgelopen jaar.

Laatst zei iemand tegen mij;dit forum werkt verslavend,je kijkt er meerdere keren per dag naar.

Veel dank aan jullie,die dit forum zo populair gemaakt hebben.

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een heel voorspoedig 2006 toe,

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Hallo Hans,

Ik wil je vanuit Kusadasi ook een fijne kerst wensen en zeker een gelukkig en voorspoedig Nieuwjaar 2006.
Het is rustig op het forum omdat jij in Nederland bent. Maar ik denk aan U ,overmorgen ben ik in Side.
Ik hoop je dit jaar nog dikwijls te ontmoeten en dat we gezond mogen blijven.
Dit forum blijft zeker het populairste en zal dit jaar nog stukken gezelliger worden.Iedereen begint iedereen te kennen,dat is nu het gezellige aan je forum.
groetjes uit Kusadasi,
Franka

ik wil iedereen ook een prachtige kerst en een heel goed 2006 wensen!!

ik zal veel aan mijn lief denken met deze dagen en doe dan gelijk een wens voor ons… iedereen veel plezier met deze dagen!!!

groeten myrna

Hans, een speciale Kerstgroet gaat uit naar jou. Jij maakt het, door jouw positie als forumbeheerder, mogelijk dat gelijkgestemden elkaar hier op dit Turkse Forum kunnen blijven “ontmoeten” .

Hele fijne feestdagen gewenst in Nederland.

Natuurlijk ook aan alle lezers van dit forum, die ik beschouw als vrienden, hele fijne Feestdagen toegewenst.
Maak er iets van.
Voor velen zal dit niet eenvoudig zijn, maar toch.

Veel liefs, Fransijn :turkey: :NETHERLAN

Hallo allemaal

Ja Hans, dankzij jouw inspanningen is het mogelijk dat wij elkaar hier elke dag(meerdere malen) kunnen spreken, en elkaar kunnen opbouwen of lekker kletsen over ons geliefde land. Dank, dank dank

Voor Iedereen

HEEL FIJNE DAGEN GEWENST,
en diegene wiens vriend niet hier is in gedachten is iedereen bij elkaar

Groetjes
Annemiek:wave:

Ook namens mij een fantastische kerst en een zeer gelukkig 2006 gewenst voor iedereen hier op het forum.

ik vind het echt super dat het hier op het forum zo goed gaat, met een hele leuke en gezellige groep mensen en dat Hans daar aardig wat moeite voor doet. Super gewoon.

Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerst hebben met familie, vrienden enz… en dat we in het nieuwe jaar allemaal heel fijne dingen mogen beleven

Liefs Alexia

ook ik wil graag iedereen een gezellige kerst wensen en een gezond 2006 met de beste wensen!!

en dat we ook in 2006 weer gezellig met zn alle kunnen kletsen over turkije op dit leuke forum;)

groetjes

filiz

Hallo allemaal !

Ook ik wil iedereen Prettige Kerstdagen en een Gelukkig 2006 wensen !!
Ik wens jullie véél succes op school, werk of gewoon thuis. Een goede gezondheid en héél véél reisjes naar Turkije ook natuurlijk! Dat er mss ook een volgende meeting mag komen. En ook niet te vergeten want het is tenslotte ook het 'Turkije’forum: dat alles goed gaat in dit mooie landje (geen aardbevingen, bomaanslagen of andere negatieve dingen ).

Nou dan heb ik het denk ik allemaal zo ongeveer in het kort samengevat.
En Hans ook niet te vergeten die het hele jaar door ook zijn best doet om de site in orde te houden zodat het voor ieder lid of geen lid aangenaam is hierop te komen en je eigen verhaal te komen vertellen, en iedereen respecteert elkaars verhaal, dus denk ik dat we goed bezig zijn!

Vele groetjes :santa: xxx

Hallo allemaal!

Ik wens iedereen hele mooie, gezellige kerstdagen en een gelukkig, gezond en vooral turkijevol 2006.

In 2005 ben ik voor het eerst in turkije geweest en heb ik kunnen ervaren hoe mooi het land is maar ook hoe mooi het is om deze liefde voor een land te kunnen delen met zoveel mooie mensen. Dit forum maakt dit mogelijk en ik hoop dat dit in 2006 nog verder uit zal groeien.

En zoals mijn baas vandaag als einde in zijn speech zei wat ik heel mooi vond:
Ik geniet van jullie en ik hoop jullie ook van mij:santa: .

Veel liefs Linda

Ook van mij voor iedereen hier op het forum heel fijne kerstdagen en een gezond, liefdevol, reislustig en bruisend 2006!

Ik heb me ongeveer een jaar geleden aangemeld bij Wereldwijzer en ben nog steeds blij dat ik deze site ineens tegenkwam. Vindt het heerlijk om hier lekker te kletsen over Turkije en inmiddels eigenlijk alles wat me zo’n beetje bezighoud. Zou het niet meer willen missen…

@Hans: bedankt voor alle goede zorgen op het Turkije forum en veel plezier in Nederland.

@Iedereen van de Veel plezier-Welkom thuis forums: een heel dikke zoen voor jullie allemaal. Ik hoop dat iedereen een geweldig jaar tegemoed gaat waarin een boel wensen gaan uitkomen.

Groetjes, Diamond

Alle lieve mensen die zich regelmatig op dit Turkije forum bevinden, wens ik hele bijzondere mooie Kerstdagen toe en veel geluk en gezondheid in 2006. En laten we hopen dat het weer een fantastisch jaar mag worden met veel vakantieplezier in welke plaats dan ook in Turkije.

groeten, Marjan

Fijne kerstdagen en een goed, gezond en turks (? :stuck_out_tongue: ) 2006 toegewenst!

Iedereen bedankt voor zijn/haar inzet op Wereldwijzer.

Ik wens iedereen fijne :santa:dagen toe, waar hij of zij dan ook maar is.

en
een heel goed 2 0 0 6

ook ik wens iedereen een hele fijne kerstdagen toe en een heel fijn en gelukkig 2006.
Voor mij kan het jaar 2006 alleen maar beter worden, en mede dankzij dit forum ben ik al een aardig eind op weg om me weer een stuk beter te voelen.
ik kijk regelmatig op dit forum en zal dat ook blijven doen.
en franka uit kusadasi en hans jullie zijn voor mij 2 hele speciale mensen geworden nogmaals heel veel dank voor wat jullie voor mij hebben betekend en nog steeds betekenen.
groetjes mary

Ook van mij voor iedereen op dit Turkije forum

Hele fijne kerstdagen en een heel goed 2006, met vooral veel Turkije!!

Wij gaan de Turkse sfeer alvast proeven door 1e kerstdag bij ons favoriete Turkse restaurant te gaan eten, (weer eens wat anders, een buikdanseres met de kerst!) en ook oudejaarsavond zijn we daar, met allemaal Turkse families en vrienden. Ik ben benieuwd naar een Turkse oudejaarsavond!
Hans, Goede reis terug naar Side, de 30e. XXX Mar