Premium Reisaccount - voordelen

Wordt er ook gekeken naar dat de “voordelen” dat men als premium lid verkrijgt, daadwerkelijk voor de premium lid is e zal zijn.

Want degenen die er nu voor betaald hebben, hebben eigenlijk een kat in de zak gekocht?Of ben ik verkeerd?

Kortingen bij grote vliegmaatschappijen, dus op vliegtickets, lijkt mij wel heel gunstig, dus niet op die nietszeggende airlines.

De meeste mensen willen kortingen hebben op het moment zelf en niet wanneer je de volgende keer bij ze boekt zoals je dat vaak ziet.

Nou leuk Christel, ben zeer benieuwd naar de uitkomst, goed hoor!

Hoeveel betalende leden zijn er? Hebben de meeste premiumleden dat account niet omdat ze mod/admin/beheerder zijn of een prijs hebben gewonnen?

Echt, ik zou er niet van wakker liggen als ik het niet zou hebben :slight_smile:

Ervoor extra moeten betalen, zou ik ook niet doen, gezien de geringe rendement eigenlijk. Heeft men zo een dienst dan moet het wel lonen vind ik persoonlijk.

Nu wordt het wel aangeprezen dus tja…

=====

Off topic,

ik typ nog steeds moeizaam op deze site, het heeft nog steeds vertraging, werkt heel demotiverend… zucht.

Woensdag ochtend gaat het systeem herstart worden. Hopelijk verhelpt dat alle problemen.

[quote="“Joyce777, post:43, topic:148301"”]

Off topic,
ik typ nog steeds moeizaam op deze site, het heeft nog steeds vertraging, werkt heel demotiverend… zucht.

[/quote]

Herken ik :
WYSIWYG modus laat het afweten, maar code modus werkt prima. Ik schakel dus systematisch naar code modus over.

In WYSIWYG :
• Een berichtje intikken kan, maar de helft van de letters worden ingeslikt, ook al typ ik aan een normaal tempo.
• Geen copy/paste vanaf klembord;
• Foto uploaden naar WWZ server kan, maar het plaatje vervolgens in bericht invoegen niet (zegt ‘done’, maar de foto staat er niet);
• Tekst highlighten gaat bijzonder capricieus (deels, bibberend, …).

Huh das raar mijn oude foto staat bij het berichtje van linec terwijl de quote van gisteren is?

Via Wereldwijzer app