**Met een Wereldwijzer Premium Reisaccount krijg je korting op:
Vliegtickets
Reisverzekeringen
Buitenlandse SIM kaarten
Oer-Hollandse geschenkpakketten
===========================
*****Via welke site kan ik dan gaan boeken om de beloofde korting te verkrijgen? Zijn daar voorwaarden aan verbonden etc… ik vind het nog niet duidelijk genoeg.
Zijn er mensen die via de Premium Reisaccount concrete voordelen hebben kunnen behalen?
Maar blijkbaar is het ooit in het leven geroepen… en ik ben echt benieuwd, want dan wil ik er natuurlijk gebruik van maken, tenslotte is dit een reisforum… en wanneer er wordt gesteld dat je kortingen op vliegtickets kunt verkrijgen… dan wil ik wel weten waar en hoe?
Vroegah waren er ook voordelen dat je met bepaalde wedstrijden mee kon doen. Toen kon je nog tickets winnen enzo.
Ik vraag me echt af hoeveel mensen er een premium account hebben, en hoeveel er daadwerkelijk voor betaald hebben. Ik heb het altijd geldklopperij gevonden.
Dat dacht ik dus ook. Misschien werkt het niet eens meer de functie van Premium Reisaccount. Het is ook outdated eigenlijk de info die op de link zelf is vermeld. Zoals Danechka terecht opmerkte.
Als je stemt in de Wereldwijzer Reis Awards 2015 kun je één van de 10 Premium Accounts winnen. Het lijkt me dus wel handig dat er nu eens duidelijk wordt wat de voordelen zijn? Er staat leuk bij t.w.v. 98 euro en dat geloof ik direct, maar wát win je er nu precies mee? Het is mij niet duidelijk, aangezien de informatie over het account ook niet meer up to date is.
Het antwoord duurt te lang, maar niet op de man (vrouw) gaan spelen. Zlata is niet de baas van deze toko/de verantwoordelijke voor de premium accounts, dat is een ‘hij’.
Op de desktopversie kun je zien dat Zlata dit topic helemaal nog niet gelezen heeft. Ze heeft het met haar weinige uurtjes ongetwijfeld te druk om hier alles na te lezen. Daar zijn wij, de vrijwilligers, voor.
Maar als je graag antwoord van Zlata wilt zou je kunnen overwegen haar een pb te sturen. Eventueel met verwijzing naar dit topic. Best handig toch!
98 euro is overigens voor 5 jaar. Los jaar is, dacht ik, 26 euro.
Heeft naast wat voordelen betreffende je account ook wat kortingen via bovenstaande link en er zijn af en toe wedstrijden waarbij een dure prijg gewonnen kan worden waar je aan mee kunt doen. (Laatste was afgelopen fotowedstrijd.)
Is, mijn inziens, toch vooral een soort van sponsoring voor wereldwijzer. Site heeft toch wat inkomsten nodig. Deel is reclame en deel zijn bijvoordeeld samenwerkingsverbanden en premium accounts.