Alle Premium Reisaccounts zijn ingesteld voor de deelnemers die de laatste vraag van de Azië Reisquiz 2015 hebben gehaald!
Benieuwd wat je allemaal kan met je Premium Reisaccount? Dat kan je hier vinden: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=59373
Alle Premium Reisaccounts zijn ingesteld voor de deelnemers die de laatste vraag van de Azië Reisquiz 2015 hebben gehaald!
Benieuwd wat je allemaal kan met je Premium Reisaccount? Dat kan je hier vinden: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=59373
Nou ik zit niet te wachten op zo’n flutprijzen !
Niet tot de laatste vraag gekomen georges :biggrin:
Jawel Hanneke, maar heb gevraagd om mijn premium reisaccount te annuleren.
Jij hebt er nu zelfs twee… Dubbele korting? :teeth:
By the way: Is het trouwens nog up to date, die voordelen van een Premium Reisaccount? Want hoe krijg ik eigenlijk die korting op vliegtickets, bijvoorbeeld?
Volgens mij is dat premium-account dan ook een papieren tijger.
Het enige voordeel dat me is opgevallen is dat er meer berichten in mijn Prive-berichten box kunnen staan (ideaal voor iemand die niet zo van het opruimen is), maar verder…
speciale prijsvragen voor premium members heb ik nog nooit gezien, kortingen op tickets?? Hoe, wat, waar?
Ik meen me trouwens ter herinneren dat hierover vorig jaar ergens een draadje verschenen is over of die voordelen er nog wel zijn ofzo… Ik weet zo gauw even niet waar (en heb nu ook geen tijd om het op te zoeken).
De acties die bij het Premium Reisaccount horen kan je hier bekijken: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1101
Deze kan je alleen bekijken als je in het bezit bent van dit Premium Reisaccount!!
Et voilà: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=183887
Persoonlijk vind ik de acties nu een beetje minimaal. Er zijn geen speciale prijsvragen voor Premium Reisaccount members en tevens is het topic waarin €15,- korting staat op vliegtickets ook verwijderd.
Waarschijnlijk moet je in een aantal van de berichten die op die plek staan de linkjes even controleren. Er zitten dode links tussen.
Bastiaan heeft als het goed is daar overzicht op. Misschien dat Lotte Bastiaan erop kan attenderen als daar dingen niet kloppen?
En krijgt C4th nu dan dubbele korting aangezien er 2x een Premium Reisaccount balkje staat? :beef:
Edit: verrek, ik heb ook een premium reisaccount zie ik nu! :hippie:
Verhip… het was me nog niet eens opgevallen dat ik nu dus twee balkjes heb… LOL !