Die kortingen heb ik bekeken, bij de SIM kaart werkt de korting in ieder geval. Veel te duur die SIM kaart die ik bekeek, maar dat terzijde. :teeth:
De informatie als het zelf verwijderen/aanpassen van berichten, is niet meer relevant. Evenals het meedoen aan activiteiten? Alle gebruikers kunnen toch meedoen aan de activiteiten op Wereldwijzer?
Niet altijd, bijvoorbeeld de afgelopen fotowedstrijd was premiumaccount voor nodig. Heel af en toe zijn er dure prijzen en dan is er premiumaccount nodig. Maar klopt, is niet heel vaak.
Voor de afgelopen fotowedstrijd was geen premiumaccount nodig (cfr. Infotopic Reisfoto Verkiezing 2013). Herinner je : op basis van jullie controle op de IP-adressen werd de rangschikking herschikt.
Toch wel. Houders van een premiumaccount kunnen nog steeds (en uitsluitend) eigen berichten verwijderen (en aanpassen).
Voor alle duidelijkheid : dit geldt, behoudens vergissing, enkel voor admins en mods, toch ? Niet voor ‘gewone’ forumleden met noch zonder ‘premiumaccount’.
Ik heb het nog even nagekeken in het overlegtopic en om in te zenden had je toch echt premiumaccount nodig. Inzenden zonder premiumaccount gaf foutmelding.
Wat betreft gelezen door: Zou kunnen, wist ik niet. Ik dacht dat iedereen het kon zien. Excuus!
Deze topic vond ik iets voor een ieder die een premium reisaccount heeft of wilt hebben d.m.v. aankoop. En dan via PB het antwoord los te krijgen was dus zeer zeker niet de insteek. Dit gaat toch een ieder aan? Vandaar heel graag de openheid hier op het forum voor een ieder zichtbaar.
Let op!
Je bent niet ingelogd, je hebt niet de juiste rechten of je hebt je nog niet geregistreerd (gratis).
Klik hier om een gratis reisaccount aan te vragen om van alle mogelijkheden gebruik te maken op Wereldwijzer Reisforums. Al meer dan 200.000 reizigers gingen je voor.
[ol]
[li]Je bent niet ingelogd. Voer je naam en wachtwoord in de velden in en probeer het nogmaals.[/li][li]Mogelijk heb je niet voldoende rechten om deze pagina te bekijken. Probeer je iemand anders zijn post te wijzigen, administratieve functies te gebruiken of een ander beveiligd systeem te gebruiken?[/li][li]Als je probeert te posten, kan het zijn dat de beheerder je account heeft gedeactiveert, of het wacht nog op activatie.[/li][/ol]
Het kan zijn dat registratie vereist is om deze pagina('s) te bekijken
InloggenGebruikersnaam:
Wachtwoord:
Herinner Mij?
ja als gast zie je de links, maar wanneer een link aanklikt dan zie je het bovenstaande bericht.
ligt het aan mijn laptop, maar op WW kom ik echt slecht en typen op berichten gaat ook ontzettend slecht, het loopt vast. terwijl ik een nieuwe laptop heb. sinds een paar dagen.
net kon ik het bovenstaande bericht niet online krijgen met andere websites heb ik geen problemen. ligt het aan mijn internetbrowser?
ligt het aan mijn laptop, maar op WW kom ik echt slecht en typen op berichten gaat ook ontzettend slecht, het loopt vast. terwijl ik een nieuwe laptop heb. sinds een paar dagen.
net kon ik het bovenstaande bericht niet online krijgen met andere websites heb ik geen problemen. ligt het aan mijn internetbrowser?
[/quote]
Welke browser gebruik je?
Ik denk eigenlijk niet dat het aan je nieuwe laptop of browser ligt. Ik heb de afgelopen dagen ook last van een trage Wereldwijzer en gisteren kreeg ik ook weer een melding dat er een fout was in de database, toen ik de website wilde bezoeken. De afgelopen week lag Wereldwijzer er ook al uit, dus ik denk dat het een kwestie van fouten in het programmeren is.
Dit is een van de dingen die ik op de agenda gezet heb voor a.s woensdag. Dan ga ik met Zlata en Jeroen een heleboel bespreken. Ik zou bijvoorbeeld een heleboel bedrijven willen vragen of ze leuke acties kunnen bedenken voor onze premium leden, en op die manier wordt premium lid worden weer aantrekkelijk! Momenteel zijn de acties achterhaald.