Hallo!
in september gaan mijn vriend en ik 2 weken naar Thailand reizen - onze reisplan is rond.
Wel nog enkele praktische vraagjes:
- Vanop de luchthaven naar Ko Chang willen we de minivan express service pakken. Ik heb gelezen dat die minivans aan ‘door 8 ground floor’ staan, dus dat we de shuttle bus naar het bus terminal&public transportationcenter’ moeten nemen. Klopt dat? (zou niet graag verloren lopen op die luchthaven, lijkt mij enorm als ik de kaartjes zie)
Ook ergens gelezen dat deze minivans minder rijden tijdens het laagseizoen (al staat op hun site van niet)? We zouden die van 14u willen nemen op een zaterdag… - Van Ko Chang gaan we via diezelfde minibus weer naar Bangkok-vliegveld en daar met de nachttrein naar Chiang Mai.
Ik heb gelezen dat de vlotste verbinding van het vliegveld naar de nachttrein via de Airport line (skytrain) naar Makkasan en dan metro (blauwe lijn) naar Hua Hin is, in totaal een uurtje reizen. Klopt dat? En gaat dat vlot om die nachttrein-tickets in Hua Lamphong (en daarna in Chiang Mai voor de terugreis) ter plaatse te kopen?
bedankt! ![]()