PP naar HCMC met de boot

Hallo,

Is het de moeite waard en ook mogelijk om per boot vanaf PP naar HCMC te gaan ? Zou ik dit vooraf moeten boeken (omstreeks 10 nov) ? Iemand advies over goede travelagency ?

ik heb het 3 jaar geleden andersom gedaan, en niets van te voren geboekt. gewoon tripje kunnen regelen vanuit het hostel, en dat ging prima.
de grensovergang stelde ook niets voor, even uit te boot, stempel halen en weer verder.

Wij hebben dit geregeld met de Mekong Eyes via internet vanuit NL. Vorig jaar februari. Dit was super! Varen vanuit PP naar HCMC via de Mekong. Echt een leuke belevenis. Hier eventueel de link: Page not found | MekongEyes.com - Mekong Delta River Cruises
Niet de goedkoopste maar wel goed en comfortabel.

1 like

Ik heb die cruise ook gedaan maar dan met CFM http://www.cfmekong.com/index.php. Het is zeker niet goedkoop maar als je het kan missen is het zeker een aanrader.

1 like

Al enige jaren geleden gedaan, maar tot Chau doc. Gewoon bij hostel/guesthouse geboekt. Ik dacht dat we wel eerst een stuk met de bus moesten voordat we op de boot gingen. Ook vond ik het eerste stuk vrij saai omdat de rivier breed was en je dus wat minder ziet. Daarna was het wel erg leuk.
Vanuit Chau doc een 2 daagse tour geboekt met een homestay overnachting. Dit was een erg leuke tour. Het eindstation was HCMC.