bus van PP naar Chau Doc (vietnam)

Dag,
wij willen vanuit PP naar Vietnam en in Chau Doc uitstappen. Iemand enig idee of daar bus naar toe gaat? Weet dat we met de boot kunnen maar dit is sneller.
Dank alvast!

Als je de snelle boot pakt vanaf phnom penh ben je net zo snel of misschien nog wel sneller dan met de bus. kost ong $18.

Anders moet je de bus pakken vanaf PhnomPenh naar HCMH en dan vanaf de grens een taxi pakken maar dan zal kan ik je niet zeggen hoe duur dat eigenlijk is.

Of je weg vervolgen naar HCMH en dan de bus pakken naar Chau Doc.

Dank voor reactie!
Lees wel dat de snelle boot horror is maar waarom??? Lees dat op andere fora.

Nahja horror zou ik niet willen zeggen het enige oncomfortabele is dat er geen wc is op de boot.

Maar ik lees nu op een ander topic dat je heb geopend dat je met een kleuter reist en dan snap ik dat het een moeilijk verhaal gaat worden.

Ik heb zelf geen kinderen en dus ook geen ervaring met kinderen op reis maar het lijkt me ook erg moeilijk als je een beetje wilt rond reizen.

Hallo,

Ik heb zelf de boottocht gedaan en was prima te doen. Bij de grensposten waar je komt daar kun je gewoon naar het toilet. Wij hebben er ongeveer 6 uur varen. Ik vond het prima te doen en helemaal niet eng.

heb zelf ook niet zoveel zin in zoveel gereis voor 1 weekje. Niet zozeer vanwege onze kleuter :wink:
maar ga eens kijken op die site voor wie weet goedkopere vliegtarieven.