in maart ga in naar cambodja en vietnam. Nou vlieg ik op Phnom pehn en wil naar siem riep en dan via pp naar vietnam (hcmc).
Ik wil het stuk van pp naar hcmc met de boot doen (lijkt me echt heel mooi) maar nou vraag ik me af of het dan leuk is om van pp naar siem riep met de boot te gaan of om (lekker snel) met de bus te gaan.
Als iemand tips heeft dan hoor ik het graag (algemene tips zijn natuurlijk ook zeer welkom!!!)
Eind maart begin april waarschijnlijk. We gaan de projecten bekijken van de stichting www.cambodia-dutch.org waarvoor ik e.e.a. vrijwilligerswerk doe. Lekker waarm is het dan :zon02:
siem reap -pp zou ik ook met de bus doen, speedboot lijkt me niet prettig. (wij betaalden 4$ en het was 6 uur en 45 min met de bus)
van pp zijn wij met de boot naar chau doc gegaan, echt een hele mooie trip.
super bedankt voor de info. die prijzen slaan echt helemaal nergens op. Ik blijf een nederlander maar je zou bijna zeggen dat het allemaal te goedkoop is.
van pp naar chau doc heb ik idd al veel goede verhale gehoord.
goed dat je daar vrijwilligerswerk doet.
Baca villa is toch een onderdeel van die stichting? Als je daar slaap steun je ze dan gelijk fincieel of staat dat er helemaal los van?
je ondersteunt er i.d.d. ook de projecten mee. Dit was trouwens Jan(de oprichter) z’n eerste project.
Ik doe het vrijwilligerswerk hier, voor Stichting Cambodia-Dutch. Ik doe voornamelijk de website, nieuwsbrieven etcetera. Wij gaan vooral alle projecten bekijken en er verslag van uitbrengen. Scholing etcetera doen extra gescreende vrijwilligers, bv van pureforkids.org
In siem reap kan je redelijk snel een visum voor vietnam scoren toch?
En drie dagen ankor wat + siem reap zelf (als dat wat voorsteld) is toch wel voldoende?