wie weet de beste verbinding tussen deze steden. We willen graag van hcmc naar phnom phen.:wereld:
hallo ,
ik vertrek ook naar vietnam en travel van noord naar zuid . Ik kom aan op 21 oktober in hcmc en van daaruit vlieg ik naar phnon phen mijn visum regel ik hier in belgie om daar problemen te voorkomen . het is maar 40 minuten vliegen Saigon(=Ho Chi Minh)-Phnom Penh 14.15-14.55
groetjes
Hallo,
Je kunt met de bus vanaf Ho Chi Minh of je kunt naar Chau Doc reizen en vanaf daar de boot nemen naar Phom Phenh. Je kunt een visum van 30 dagen aanschaffen bij de grens dit kost je 20 USD per persoon.
hallo Moira,
Hoe lang doet die boot naar Phnom Pen erover?
bvd,
Luuk
Hallo,
Ergens tussen de 3 en 6 uur maar eerder richting 6 dan 3. Ik vond het echt een hoogepunt om te doen. De boten zijn best wel goed je kunt gewoon zitten op bankjes en je kunt ook heen en weer lopen van binnen naar buiten.
Hoi allemaal,
nog bedankt voor jullie reacties.
Ik zit nu in hcmc en heb een bus (via shin cafe) geregeld van hcmc naar siem reap, je gaat 6:15 uur weg en bent s’avonds 7:30 in siem reap.
In phnom phen is er een overstap van 2 uur. (kun je ff lunchen)
De bus kost 333.000 vnd, dat is een stuk goedkoper dan vliegen.
grtjs marion:wereld:
Hallo,
Ja is ook een optie of dus de boottrip die ik gemaakt heb van Phom Phenh naar Chau Doc of andersom.