Op TV gister:
Het toerisme neemt naar schatting met 16% toe dit jaar. Daarmee wordt verwacht dat 2010 een toeristisch topjaar wordt.
Goed voor Kenia, maar minder goed voor de vakantieprijzen ![]()
Als je daarbij bedenkt dat die toename voor een groot deel bestaat uit Russen en Chinezen, weet ik niet of je daar nu echt blij mee moet zijn… We hebben Russen vorig jaar meegemaakt en kunnen niet anders zeggen dan dat het over het algemeen behoorlijk rascistische en onbeschofte lieden zijn.:dag:
ik was eens op vakantie in turkije voor de eerste keer in een all-in hotel,
na enkele dagen arriveerde er een groep russen
en toen die de eetzaal betraden duwden ze iedereen aan de zijde om al hun eigen borden af te laden met voedsel het leek er op alsof men 3 maand niets gegeten had gewoon heel erg asosiaal gedrag wat ik nog nooit eerder had gezien.
Echt jammer dat die Russen Kenia hebben ontdekt. Ik ben een paar keer in Egypte geweest en als je zag hoe ze daar het personeel en de beachboys behandelden en uitscholden…Daar lusten de honden geen brood van. Dat word dus weer zoeken naar plekken die nog niet door de Russen zijn ontdekt. Maar ja misschien komen alleen de beleefde naar Kenia lol2
Als je graag veel russen tegen wil komen moet je in Turkije en Egypte zijn inderdaad.
Kenia wordt nog lang niet overspoeld met Russen, het is veel te duur hoewel er wel steeds meer komen.
Maar met welk ander volk kunnen we wel goed overweg?
Duitsers zijn arrogant.
Engelsen dominant en altijd dronken.
Fransen zijn eigenzinnig.
Zo zal men ook wel een mening hebben over Nederlanders, dat ze zuinig zijn bijvoorbeeld.
Bijna elke Keniaan die in het hotel of op het strand werkt kent het zinnetje wel:
“kijken kijken, maar niet kopen”.
Tja, jammer maar waar.
Ze zijn ook nog eens chagarijnig!
HAHAHA LEUK
lol2
Hollanders zijn altijd luidruchtig ZEER aanwezig
Het ergste is dat ze het vervolgens niet eens opeten !:mad:
Kenya: Ik denk dat je gelijk hebt en dat we op iedereen wel wat aan te merken hebben. Kun je nagaan wat we een hoge dunk van onszelf hebben…
Laat iedereen in zijn waarde, respecteer andere culturen en gewoonten en het wordt allemaal veel makkelijker, voor iedereen.
Wel superfijn dat het een goed seizoen voor de kenianen wordt, dat kunnen ze goed gebruiken. Fijn!!!
:zon02::zon02::zon02::zon02:
Russen vind je inderdaad terug in Turkije en Egypte.Die kun je beter niet naast je kamer hebben of je blijft de hele nacht wakker.
Tegen je wilt gaan slapen,worden zij wakker :mad:
:wereld:volgens mij gaan we ze overal stil aan vinde :retard: