Portugal juni-juli

Hallo,

Wij hebben eind juni begin juli (twee weken) een villa in Portugal gehuurd en willen met onze eigen auto naar Algarve reizen. Nu zijn wij niet van plan de twee weken alleen in Algarve door te brengen. Wij willen toch naast het strand wat meer zien. Wat zijn de mooie, leuke plekken die wij gezien/bezocht moeten hebben? Ons zoontje is dan inmiddels 2 jaar, dus het moet voor hem ook te doen zijn.

Graag wil ik ook ervaringen horen van mensen die met de auto vanuit Nederland naar Zuid-Portugal hebben gereisd. Welke steden hebben jullie overnacht. We hebben begrepen dat het ongeveer twee lange dagen naar Algarve zijn en zijn van plan om in hotels te overnachten.

Dag Lunah

Hierbij wil ik jullie er even op wijzen dat er vele electronische tolpoorten in Portugal zijn. Meer informatie daarover is in de volgende showthread te vinden:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=812103#post812103

Volgens mij zijn het wel hele lange dagen inderdaad. Ben zelf laatst vanuit Braga (Noord Portugal) naar Gent (Belgie) gereden en daar hebben we 2 dagen op gereden (19 uur). Wij hadden een tussenstop net buiten Bordeaux en dat was ons uitermate goed bevallen.

Alvast heel veel plezier in de Algarve

Groetjes uit Noord Portugal

Rob

Hartelijk dank voor je bericht.
Het zullen zeker twee lange dagen worden maar, wij zijn van plan vaak te stoppen en op tijd een hotel te zoeken.

Groetjes,
Lunah!