Rondreizen in het zuiden van Portugal

Hallo,

Mijn vriend en ik willen in de zomer naar Zuid-Portugal. We twijfelen alleen enorm of we een hotel/appartement boeken voor 10 dagen met een auto en daar verblijven, of dat we juist rond willen reizen (dus verblijven op 2 of 3 plaatsen). Wat is het handigste? We willen echt in Zuid-Portugal blijven (Algarve en wat meer het binnenland in). Wat is handig? Waar kunnen we het beste betrouwbaar en betaalbaar een auto boeken? Welke plaatsen zijn leuk om te verblijven? We zitten niet te wachten op een plaats als Albufeira vol feestgedruis.

Op internet kom ik diverse fly&drive reizen tegen, is dit beter/goedkoper dan het zelf regelen? Ik ben zelf een tijd reisleidster geweest in Spanje dus ik ben gewend om dingen snel ter plaatse te regelen met hotels.

Graag jullie tips!

goede autohuur bij sunnycars.nl. en de Algarve is niet zo groot wij hadden jaren terug een plek en reisde overal heen. kan makkelijk

Wanneer je bij google “Algarve bed and breakfast” gaat zoeken krijg je een leuk kaartje met aanklikbare adressen. Ik zou af en toe verkassen en niet vanuit 1 plaats rondrijden. 1 acoomodatie is prima te doen wat afstanden betreft maar ik vind het gewoon leuk om zo af en toe ergens anders te eten en te slapen.